Aviseringar
Rensa alla

nej


Higher_1337:

Varför ska jag växa upp? Och vad inser du är fel?

Du och ditt gäng med 15 åriga skitungar


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Stå upp för dig själv då å var inte som en jävla mes, vilket jag tänker göra!!!!!

Det var ungefär ett år sedan


   
SvaraCitera

Och dessutom hade han ADHD så även om han fick stryk av mig dåm och då så blev han ara arg och kunde inte kontrollera sin ilska och han var starkare än mig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du och ditt gäng med 15 åriga skitungar

Haha du verkar vara killen som vet allt. Tror inte du är så jäkla tuff när det står 2-3 blattar utanför din dörr med en riktig jävla mördarblick.


   
SvaraCitera

Meh varför är alla så rädda för blattar. Vi är ju också människor som ni [smile]


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Haha du verkar vara killen som vet allt. Tror inte du är så jäkla tuff när det står 2-3 blattar utanför din dörr med en riktig jävla mördarblick.

Hahaha [smile]

Varför ska dom stå utanför min dörr?? Är själv "blatte" [crazy]


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Haha du verkar vara killen som vet allt. Tror inte du är så jäkla tuff när det står 2-3 blattar utanför din dörr med en riktig jävla mördarblick.

Lägg ner. Ingen idé. Hon/han eller vem det nu är har aldrig varit i den sitsen.

Jag satt på bra betyg i grundskolan. Hade väldigt många kompisar och var lärarnas favoriter. Jag var den som välkomnade dem mest av alla när de kom ett par nya till skolan. Men det slutade med att jag blev den som var mest nedtryckt -UTAN anledning. Andra hade bråkat med dem, och det hände fruktansvärda grejjer. Så vad kunde jag göra? Inget! Så fort man sa åt någon eller bad om hjälp så satt man fast i skiten igen. Höll man käft blev man bara mobbad som fan. Skönt att tiden är över för länge sen... Men nog fan önskar jag innerst inne att de som orksade mitt lidande var...................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså vafan, det här forumet är fan värre än flashback...

Macktorsken, förstog nog det eftersom du sitter här inne hela dagarna och lever på staten. FÖRBANNADE SAMHÄLLSPARASIT!!!


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Macktorsken, förstog nog det eftersom du sitter här inne hela dagarna och lever på staten. FÖRBANNADE SAMHÄLLSPARASIT!!!

Hihihihi. Får inga pengar av staten, behöver inte det. [smile]


   
SvaraCitera

Higher_1337:

FÖRBANNADE SAMHÄLLSPARASIT!!!

Så låser jag tråden nu.
Du ska inte få tips om hur du ska göra dumheter på denna hemsidan.
Kontakta polis eller prata med skolkuratorn om det så får de hjälpa dig att lösa det istället för att du ska gå över någon gräns.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera