Aviseringar
Rensa alla

Nej, bara nej


Ämnesstartare

Jag har ett problem annars skulle jag inte ha skrivit här. Men min mamma har en kompis som har en dotter som jag är ”vän” med eller ja är typ tvungen att vara med henne jag vekligen ogillar henne. Jag stör mig på henne så himla mycket och är bara inte min typ av vän och problemet är att jag är för snäll förr att säga att jag inte vill vara så då blir det att jag inte svarar..jag hatar henne verkligen och hon typ gillar mig på du vet det jobbiga sättet..men jag vill inte vara elak men ändå trycker jag bort henne från mitt liv..hon är på och vill vara hela tiden och mamma säger att men hon är ensam så kan du inte vara med henne så man får dåligt samvete. Hon är inte dum bara att jag gillar inte henne hon kan bli arg hon slåss hon är klänig och bara nej vad ska jag göra för att undvika henne..


   
Citera
Ämnesstartare

Bit i det sura äpplet eller var riktigt jävla elak så hon inte vill vara med dig längreSkadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Bit i det sura äpplet eller var riktigt jävla elak så hon inte vill vara med dig längreSkadeglädje

Haha om jag inte fick skuldkänslor efter så ja!Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är likadan, får dåligt samvete av minsta lilla grej. Men jag tycker du ska prata med din mamma om det, så kan hon nog lösa det. Men om hon inte kan det så får du nog bara vänja dig vid att vara med den här människan. Vem vet, ni kanske blir vänner ändåGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Jag är likadan, får dåligt samvete av minsta lilla grej. Men jag tycker du ska prata med din mamma om det, så kan hon nog lösa det. Men om hon inte kan det så får du nog bara vänja dig vid att vara med den här människan. Vem vet, ni kanske blir vänner ändåGlad

Vill inte bli vön med henne..


   
SvaraCitera

Va rak på sak ärlig så snabbt som möjligt annars är det 123 ännu värre i skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Va rak på sak ärlig så snabbt som möjligt annars är det 123 ännu värre i skiten

Sant..


   
SvaraCitera

Vrångt scenario.
Du få antingen stå ut med hon,
eller,
så kan du säga att du vill va i fred på ett lugnt sätt. Alla ha ju rätt till privattid, å om hon då fortsätt trakassera dig så få du väl skrämma bort hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:
Vrångt scenario.
Du få antingen stå ut med hon,
eller,
så kan du säga att du vill va i fred på ett lugnt sätt. Alla ha ju rätt till privattid, å om hon då fortsätt trakassera dig så få du väl skrämma bort hon.

Haha okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i would beat that ass up


   
SvaraCitera

hxiley:
i would beat that ass up

Sexually or violently? Skeptisk


   
SvaraCitera

Jag hade vart jävligt distanserad så tycker hon du e tråkig tillslut och låter dig vara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:

Sexually or violently? Skeptisk

why not both


   
SvaraCitera