Aviseringar
Rensa alla

NEJ FAN


Ämnesstartare

Nu kommer de sätta upp byggställningar på vår balkong. Det står en jävla grävskopa och brummar nedanför. Vår balkong kommer inte få beträdas på någon månad. Samtidigt så kommer de låsa balkongdörren!! Ja, det är bra, för de tar bort räcket som gör att det är svårt att råka trilla ned från den. Men hur ska vi då vädra vårt sovrum? Det blir galet varmt i det här huset, det kommer knappt gå att leva i det!!!

Ska vi skaffa air condition? Kan man skaffa en billig sådan? Hur kyler man annars ned ett galet varmt hus, när man inte kan vädra i alla rum? VAD SKA VI TA OSS TILL?
Helvete
Helvete
Helvete


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vi har heller inte fått någon jävla lapp i brevlådan om detta, vad är det för fasoner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avstå från sex!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer finnas byggubbar utanför mitt fönster också. Äckligt att vakna och se en gubbe stå utanför och måla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Avstå från sex!!!!!!!

JA ANNARS KANSKE GUBBAR STÅR OCH TITTAR PÅ EN LIKSOM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

JA ANNARS KANSKE GUBBAR STÅR OCH TITTAR PÅ EN LIKSOM

Fett jobbigt att inte få ha sex då, blir sprängkåt av sånt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JÄVLA BYGGUBBAR KAN INTE ALLT SE SÅ GHETTO UT SOM DET ALLTID GJORT MÅSTE DE MÅLA OCH GÖRA FINT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Fett jobbigt att inte få ha sex då, blir sprängkåt av sånt.

funderar på att flytta in sängen i vardagsrummet under en månad. Tror byggställningarna bara går vid balkongerna, inte resten av fönsterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

funderar på att flytta in sängen i vardagsrummet under en månad. Tror byggställningarna bara går vid balkongerna, inte resten av fönsterna.

Låter som en god idé!!!! bjud in gubbarna på kaffe oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

bjud in gubbarna på kaffe oxo

åh ja det e ju bara att knacka på rutan och säga "KOMKOM".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

åh ja det e ju bara att knacka på rutan och säga "KOMKOM".

mmm!!!!1 kom till min candy shop give you lollipop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har liknande problem, minus byggande gubbar.
Vår lägenhet blir jättevarm men om vi öppnar balkongdörr/fönster så täcks allt av ett tjockt lager med pollen. Både jag och Tobbish är allergiska mot pollen.... :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa fläkt!
Ring och klaga hos hyris också, de måste ju informera om sådant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vår lägenhet blir jättevarm men om vi öppnar balkongdörr/fönster så täcks allt av ett tjockt lager med pollen. Både jag och Tobbish är allergiska mot pollen.... :c

Skräpigt

isola:

Skaffa fläkt!

Har en bordsfläkt, kan ställa den vid öppet fönster och flytta ut sängen. Så överlever vi nog. Kanske.
Annars flyttar jag till mamma i en månad.

isola:

Ring och klaga hos hyris också, de måste ju informera om sådant!

Gjorde just. Bovärden hade ingen koll på att de redan börjat här, ringde någon såndär fixargubbe som också är ansvarig för vårt hus, han sa också att "jaha, har de redan kommit dit. aja".
[mad]
De sa att de gett information i brevlådan men vi har inte fått någon! Eller vi fick för en månad sedan där det stod att de kommer komma hit, men det räcker ju inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Det blir galet varmt i det här huset,

hahaa bered dig på svettiga tider[badgrin]


   
SvaraCitera