Aviseringar
Rensa alla

NEJ FAN


Ämnesstartare

framtidstron lever:

Har en bordsfläkt, kan ställa den vid öppet fönster och flytta ut sängen. Så överlever vi nog. Kanske.
Annars flyttar jag till mamma i en månad.

Du får vara glad nu sålänge det är "dåligt" väder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

hahaa bered dig på svettiga tider

SLUTA VARA ELAKJ

isola:

Du får vara glad nu sålänge det är "dåligt" väder!

VILL INTE VARA GLAD VILL VARA ARG
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

VILL INTE VARA GLAD VILL VARA ARG
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Ring och var arg då!!!! Du kan få ringa ett nummer och vara arg åt mig också [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ring och var arg då!!!! Du kan få ringa ett nummer och vara arg åt mig också

SKA SEN OCH KRÄVA HYRESSÄKNING
(om hyresgästföreningen säger att man bör det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har också varmt! Man får hänga tyger över fönsterna så att det blir svalt och sköönt, vädra fungerar ju inte om det är varmt ute också.

Vaknade imorse av att ventilgubbar knackade på dörren, blev livrädd. Hatar att ha oinbjudet folk hemma, ville lägga mig ned på backen och avlida. Hade en puls på 348737 slag i sekunden, usch. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

SLUTA VARA ELAKJ

skadeglädje är den enda sanna lyckan![badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Skönaste är när tryckluftsverktygen drar igång 7 på morgonen haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Man får hänga tyger över fönsterna så att det blir svalt och sköönt, vädra fungerar ju inte om det är varmt ute också.

fast här är det alltid varmare än ute!! Om man gått en promenad i kortärm så dööör man när man kommer in, man får kasta av sig kläderna.

Geigerzähler:

Vaknade imorse av att ventilgubbar knackade på dörren, blev livrädd. Hatar att ha oinbjudet folk hemma, ville lägga mig ned på backen och avlida. Hade en puls på 348737 slag i sekunden, usch.

åh, det är jobbigt 🙁 Ogillar när folk ska göra saker i ens lägenhet, vad ska man göra under tiden liksom, stå och titta på?

Frippe96:

Skönaste är när tryckluftsverktygen drar igång 7 på morgonen haha

ahaha ja! FY FAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

tyger över fönsterna

har ni ej gardiner??

framtidstron lever:

SKA SEN OCH KRÄVA HYRESSÄKNING
(om hyresgästföreningen säger att man bör det)

gör!


   
SvaraCitera
time
 time

Kan inte heller ha balkongdörren öppen. Milo rymmer till grannarna. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Milo rymmer till grannarna.

e det en katt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

fast här är det alltid varmare än ute!! Om man gått en promenad i kortärm så dööör man när man kommer in, man får kasta av sig kläderna.

Är så här också, det enda som fungerar är att hänga lakan över gardinerna så nästan inget ljus kommer in.

framtidstron lever:

åh, det är jobbigt 🙁 Ogillar när folk ska göra saker i ens lägenhet, vad ska man göra under tiden liksom, stå och titta på?

Ja, jag bara la mig i sängen och spelade död. [sad]

isola:

har ni ej gardiner??

Jo, men gardiner räcker inte, det blir äckligt dödsvarmt här inne utan. Ska köpa mörkläggningsgardiner någon dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är så här också, det enda som fungerar är att hänga lakan över gardinerna så nästan inget ljus kommer in.

ska testa! Ska man då helst ha vita? Jag tänker svart blir varmt liksom, iaf om man har det på kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

ska testa! Ska man då helst ha vita? Jag tänker svart blir varmt liksom, iaf om man har det på kroppen.

Det spelar ingen roll, vi har vita för att det är trevligt om det kommer in lite ljus i alla fall men det blir svalare med mörka.


   
SvaraCitera
time
 time

framtidstron lever:

e det en katt?

Ja, vår stor-kisse. Vi bor på tredje våningen och han hoppar liksom från balkong till balkong, är ju fullkomligt livsfarligt. Han kommer med om vi är ute och röker dock, så han får njuta lite av solsken och sen hänger han alltid i sovrumsfönstret som går att ha öppet, men ändå.

Tycker för övrigt att det är askasst gjort att de inte gett er en notifiering före de börjar bygga? [mad] Du bör ju kunna få hyressänkning medan de håller på åtminstone.


   
SvaraCitera