Aviseringar
Rensa alla

nej men ärligt har jag tappat stinget?


Ämnesstartare

för några månader sen fick jag ligga så gott som varje helg, visst det blev aldrig mer än så eftersom förhållanden alltid går åt helvete.

iaf det gick skitbra och jag fick ligga säkert 10 helger i rad, men nuförtiden går det helt åt helvete, lyckas jag hitta nån över huvud taget äre bara nån jävla hora som man köper en bira till och sen dissar hon en, varför ska ni brudar vara såna?!? jag tvingar er inte att förbarma er över mitt kön men när jag e på krogen vill jag ha lite fitta så är ni inte intresserade kan ni hålla er ur vägen

aja vet ni hur man gör? jag har fan tappat stinget helt, inte legat på över en månad nu, fick ett par hångel för några helger sen men det räcker inte för mig, jag är seriös, skriver såhär för att jag börjar bli desperat och kompisarna skiter i en så nu äre på tiden att jag hittar en kvinna[no-no]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

huh, rått ät dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

huh, rått ät dig.

lust att hjälpa en stackars krake få livsgnistan tillbaka?[blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

jag tvingar er inte att förbarma er över mitt kön men när jag e på krogen vill jag ha lite fitta så är ni inte intresserade kan ni hålla er ur vägen

[zzz]

du får väl säga det till tjejerna INNAN du bjuder på något så dom vet vad du är ute efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh nej inte knullat på en månad världen går under.

lekstickan:

rått ät dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

åh nej inte knullat på en månad världen går under.

e man snygg och awesome som jag är så äre en självklarhet...men det jag inte förstår är varför idioterna alltid ska dissa mig när jag vill mer

enhimmelskdrog:

du får väl säga det till tjejerna INNAN du bjuder på något så dom vet vad du är ute efter

gillar när de smakar öl[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, lulz. Om du tycker att tjejer är horor om de inte vill ligga med dig så kanske du ska fundera över varför någon någonsin skulle vilja ligga med dig.

Ah, och du är väl dum i huvudet helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

men det jag inte förstår är varför idioterna alltid ska dissa mig när jag vill mer

för att de tänker ett steg längre och vill ha någon som faktiskt bryr sig om annat också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har kanske blivit jätteful [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Du har kanske blivit jätteful [sad]

[bigsmile][love]

Om du seriöst är P35 så har du blivit fulare ja [cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Hah, lulz. Om du tycker att tjejer är horor om de inte vill ligga med dig så kanske du ska fundera över varför någon någonsin skulle vilja ligga med dig.

Ah, och du är väl dum i huvudet helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Du har kanske blivit jätteful

tror fan det.

Crypto:

Om du seriöst är P35 så har du blivit fulare ja

är 19 i verkligheten, visst lite finnigare och lite mer hår på armarna men klär mig snyggt, har snygg kropp och jag kör på min grej som BRUKAR FUNKA!

mediakatt:

Om du tycker att tjejer är horor om de inte vill ligga med dig så kanske du ska fundera över varför någon någonsin skulle vilja ligga med dig.

tjejer är lika kåta som män fattar du väl -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

jag kör på min grej som BRUKAR FUNKA!

tydligen funkar det inte längre [cute]

svettsvenne:

tjejer är lika kåta som män fattar du väl -.-

du behöver väl inte kalla dem horor för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

tjejer är lika kåta som män fattar du väl -.-

Uppenbarligen är de inte lika kåta på dig som du är på dem.


   
SvaraCitera