Aviseringar
Rensa alla

nej men ärligt har jag tappat stinget?


Ämnesstartare

Crypto:

du behöver väl inte kalla dem horor för det?

horigt när de begär att jag ska köpa dyra drinkar till dem och sen drar de till nästa kille

Crypto:

tydligen funkar det inte längre

har fått sånt jävla oflyt.....jag förstår bara inte 🙁

mediakatt:

Uppenbarligen är de inte lika kåta på dig som du är på dem.

nej för ni är idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

horigt

Med tanke på hur du skriver om tjejer här, och hur du skrivit innan vilket du även fått en fet varning av mig för, så är det knappast konstigt att tjejer inte vill vara med dig om du är likadan irl [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ändra attityd, COOLING


   
SvaraCitera

av någon anledning känner jag en varm känsla inombords när jag läser att ingen längre vill ligga med dig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

av någon anledning känner jag en varm känsla inombords när jag läser att ingen längre vill ligga med dig

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Med tanke på hur du skriver om tjejer här, och hur du skrivit innan vilket du även fått en fet varning av mig för, så är det knappast konstigt att tjejer inte vill vara med dig om du är likadan irl

nej men det är jag inte, problemet är bara att när jag leker toffel tkr de bara jag e tråkig och börjar hitta skäl till att inte träffa mig, tror inte de själva vet vilket mysterium de är

Blivande_japan:

av någon anledning känner jag en varm känsla inombords när jag läser att ingen längre vill ligga med dig

tro inte det är att jag vill göka med dig iaf, tihi[y]

Kakaoxo:

ändra attityd, COOLING

då väljer folk mig sist och så blir jag en toffel igen, det är det jag vill komma ifrån! har redan torskat 2 gånger på mindre än ett halvår FATTAR INTE HUR FAN DET GÅR TILL!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för övrigt hade jag gärna gjort det här till en "hur raggar man tjejer?"-tråd men vet efter tre års erfarenhet hur oseriösa ni är...dessutom föredrar jag att vara ärlig framför att vara falsk


   
SvaraCitera

svettsvenne:

e man snygg och awesome som jag är så äre en självklarhet...men det jag inte förstår är varför idioterna alltid ska dissa mig när jag vill mer

Om du är så snygg och awesome som du säger så borde det ju faktiskt inte vara något problem? Antingen så har du blivit fulare eller så går du helt enkelt på tjejer som inte vill samma sak som du. Du får väl säga innan vad det är du vill och se hur det går


   
SvaraCitera

svettsvenne:

tro inte det är att jag vill göka med dig iaf, tihi[y]

är man och ej homosexuell så föredrar att du inte vill det[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

nej för ni är idioter

Jag tycker att det verkar helt rimligt att inte ligga med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jenkannn:

Om du är så snygg och awesome som du säger så borde det ju faktiskt inte vara något problem? Antingen så har du blivit fulare eller så går du helt enkelt på tjejer som inte vill samma sak som du. Du får väl säga innan vad det är du vill och se hur det går

brukade ju alltid ha sån tur, men nu träffar jag bara idioter[confused]

tjejer har säkert blivit smarta eller nåt och fattat vad jag (och alla andra grabbar) egentligen är ute efter

hoppas det upphör så ni blir korkade igen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

hoppas det upphör så ni blir korkade igen[crazy]

Ja, för smarta brudar lär ju inte ligga med dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch det är sånna som du jag är rädd för att råka träffa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Ja, för smarta brudar lär ju inte ligga med dig

exakt, men jag är snygg och det är ju det enda det bryr er om...det och att de är ute och bråkar hela kvällarna

enni:

usch det är sånna som du jag är rädd för att råka träffa

alla är så, bara att jag är mer öppen med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

exakt, men jag är snygg och det är ju det enda det bryr er om...det och att de är ute och bråkar hela kvällarna

Du är bra smart du! [love]


   
SvaraCitera