Aviseringar
Rensa alla

Nej nu jävlar!


Ämnesstartare

För ett par veckor sedan hade någon ställt ett par laminerade skivor från någon möbel utanför min lägenhetsdörr. Jag brydde mig inte om dessa eftersom jag inte hade ställt dem där, men någon av mina grannar verkade bry sig. Hon tejpade upp en fin liten lapp (lilla lappen till höger) där hon uppmanade mig att flytta på skiten. Men det tänker jag minsann inte göra!

Jag tog därför det enda mogna beslutet, och satte upp en egen lapp som svar! Nedan finns bilder på det fina spektaklet, högerklicka och "visa bild" eller vad det nu står i era webbläsare för att kunna läsa texten om den är för liten/suddig!

Image
Image


   
Citera
Ämnesstartare

vad svensk du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Åtta

Ett annat alternativ är att ställa dem alldeles utanför grannens dörr, så att denne ramlar över dem när hon går ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ett annat alternativ är att ställa dem alldeles utanför grannens dörr, så att denne ramlar över dem när hon går ut.

Fan, klickade precis på tråden igen för att skriva exakt det. Snabb du är!


   
SvaraCitera

Trodde du var tuffare än så, Buddah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Trodde du var tuffare än så, Buddah.

Orkade ej leta upp grannen, för var inte den som bodde på samma våningsplan som jag.

Åtta:

Ett annat alternativ är att ställa dem alldeles utanför grannens dörr, så att denne ramlar över dem när hon går ut.

Orkar ej/är för mesig för att knacka dörr i hela huset och fråga vem som är "Mariette" ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Trodde du var tuffare än så, Buddah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har skrivstil som en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du har skrivstil som en tjej

hahah tänkte också på det :$
killar brukar skriva jättespretigt och fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

killar brukar skriva jättespretigt och fult

ahha ah skriver fulare än buddah t.om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du har skrivstil som en tjej

enhimmelskdrog:

killar brukar skriva jättespretigt och fult

Va? ;c Vad är tjejigt med min handstil? [sad] Och den är väl allt annat än snygg dessutom [crazy]


   
SvaraCitera