Aviseringar
Rensa alla

NEJ NU JÄVLAR!!!


Kan vi inte allihopa baka bröd istället och skicka till de inblandade? Jag orkar verkligen inte googla mer ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Kan vi inte allihopa baka bröd istället och skicka till de inblandade? Jag orkar verkligen inte googla mer ikväll.

Vi skulle kunna skicka muffins till Knarko och Åtta och hoppas att de blir så glada att de tar bort bannen, och till dräparen skickar vi en pokemontårta så kommer han tillbaka dirr!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Vi skulle kunna skicka muffins till Knarko och Åtta och hoppas att de blir så glada att de tar bort bannen, och till dräparen skickar vi en pokemontårta så kommer han tillbaka dirr!

Bra tänkt. Jag kan ta på mig det första! Jag är en jävel på muffins. Kanske bäst i länet. Den där pokemontårtan överlåter jag dock åt någon annan för jag tror inte han vill ha en pokemontårta ifrån mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Bra tänkt. Jag kan ta på mig det första! Jag är en jävel på muffins. Kanske bäst i länet.

På nästa UM-träff tycker jag att du kan ta med några så vi får dela glädjen, så kan jag bjuda på min hemgjorda mäsk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

På nästa UM-träff tycker jag att du kan ta med några så vi får dela glädjen, så kan jag bjuda på min hemgjorda mäsk!

Det låter som en bra deal! Påminn mig om det skulle bli aktuellt framöver. Din mäsk vill jag inte missa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbart! Kakan är likaså bannad med all rätt! [party]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Underbart! Kakan är likaså bannad med all rätt!

tkr du borde gömma dig under 1 st sten lr ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tkr du borde gömma dig under 1 st sten lr ngt.

Kom då! [badgrin][cool][wink]


   
SvaraCitera

Image

*lockar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Hahah pikachu softar järnet på toppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

posta brön!!!

nä segt internet
bilder vill inte så mycket
men tänker på bröd om det hjälper


   
SvaraCitera