Aviseringar
Rensa alla

Nej vad är det här


Ämnesstartare

Nu har jag varit hemma under jullovet och festat i stort sett varje jävla dag och tanken på att jag ska tillbaka imorgon ger mig ångest eftersom jag inte kommer komma närmare alkohol än våra vindrickande torsdagar.

Jag kommer återigen bli en zombie som inte sover, lyckas vakna till lunch och missa förmiddagens lektioner och röka sönder mina lungor så att jag inte ens kan gå uppför backen till bussen, om jag nu mot förmodan ska in till den lilla meningslösa staden innehållande ingenting.

Hur ska jag klara ännu en termin på den öde ön jag råkar plugga på? Jag vill stanna här bland alla nerknarkade, supande människor och vara lika underbart rolig som dem. Inte ta mitt pick och pack och dra.

Men det måste jag. Någon som har något tips på hur jag ska klara mig utan att bli ett vrak?

Image

ps. snart blir det vår ds.


   
Citera
Kudhos

jobba jobba jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå jobba


   
SvaraCitera

Idiotiska mängder kaffe?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Idiotiska mängder kaffe?

Maler mitt eget kaffe nu [y] Riktigt gott blir det [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Idiotiska mängder kaffe?

jag svettas och får ont i magen av för mkt kaffe, men visst dricker jag det. kan dock inte överdriva.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Maler mitt eget kaffe nu Riktigt gott blir det

Oh. Lite avundsjuk.

BLODÅDRA:

jag svettas och får ont i magen av för mkt kaffe, men visst dricker jag det. kan dock inte överdriva.

Hm. Lika idiotiska mängder socker?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Oh. Lite avundsjuk.

Vill inte låta stockholmsk, men man märker faktiskt skillnaden i smak [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vill inte låta stockholmsk, men man märker faktiskt skillnaden i smak

På riktigt? Det känns som att det är en sån sak folk mest säger för att verka insatta.


   
SvaraCitera

mediakatt:

På riktigt? Det känns som att det är en sån sak folk mest säger för att verka insatta.

Ellerhur, hatar det. Men det märks på lukten, och det smakar lite annorlunda också, godare tur nog [smile]
Men det är ganska logiskt, färskare råvaror liksom. Däremot att vänta i 10 minuter på 2 cl "espresso" känns en aning krystat [rolleyes]

Jag har nog kafkat sönder mina njurar tror jag, de omsätter ca 2 kubik vätska i timmen efter en kopp [shake]


   
SvaraCitera

Alkis?


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ellerhur, hatar det. Men det märks på lukten, och det smakar lite annorlunda också, godare tur nog Men det är ganska logiskt, färskare råvaror liksom. Däremot att vänta i 10 minuter på 2 cl "espresso" känns en aning krystat

Jo, ja. Espresso smakar ju för övrigt ganska så jävligt. Förstår inte grejen.

Tickstart:

Jag har nog kafkat sönder mina njurar tror jag, de omsätter ca 2 kubik vätska i timmen efter en kopp

Det verkar... knepigt.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Förstår inte grejen.

Bara stockholmare gör [zzz]

mediakatt:

Det verkar... knepigt.

Blir inte du kissig av koffein? [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Bara stockholmare gör

Jag tror de fejkar det.

Tickstart:

Blir inte du kissig av koffein?

Nja. Beror på. Brukar trubbas av efter tillräckligt mycket kaffedrickande, eller så har jag lärt mig ignorera det. Inte riktigt säker på vilket.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag tror de fejkar det.

Stockholmare är uppenbarligen är de enda som ser poängen i att fejka [y]

mediakatt:

Inte riktigt säker på vilket.

Jag kanske kan sänka mina vvs-kostnader genom att dricka de-caff? :c


   
SvaraCitera