Aviseringar
Rensa alla

neknominate


Ämnesstartare

Vad tycker ni om det nya "fenomenet" eller vad man nu skall kalla det som facebook är helt överknöckat med?


   
Citera
Ämnesstartare

berätta mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
berätta mer

Hela grejen går ut på att man blir utmanad utav en polare. Då skall du inom 24 timmar svepa en öl annars är du skyldig den personen du blivit utmanad utav ett lock öl. Du själv skall sedan utmana 3 kompisar och det fortsätter sådär i evigheter


   
SvaraCitera

Hmm hört talas om det, verkar mest jobbigt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu ett privilegium för de som vägrar facebook.Tumme upp


   
SvaraCitera

Låter bara korkat.


   
SvaraCitera

bråka om det på fb igår.... slutade med typ 40 kommentarer där alla gick emot mig förutom snor, tjohej och isola, bless there souls Hjärta är då man är glad att man har så fina internet vänner, när alla andra irl "vänner" är korkade... 

så a, tkr det suger och gör mer skada än nytta, vad tkr du? 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Då skall du inom 24 timmar svepa en öl annars är du skyldig den personen du blivit utmanad utav ett lock öl.

mina bekanta sveper allt som de kmr över, en av dem snacka om att dricka etanol -.-' men whiskey och sprit är mkt vanligt, igår drack en snubbe jag känner tre glas, stackarn höll på att spy och mådde väldigt märkbart dåligt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blockar varenda snubbe jag har som gör det här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
bråka om det på fb igår.... slutade med typ 40 kommentarer där alla gick emot mig förutom snor, tjohej och isola, bless there souls Hjärta är då man är glad att man har så fina internet vänner, när alla andra irl "vänner" är korkade... 

så a, tkr det suger och gör mer skada än nytta, vad tkr du? 

Asså det är enligt mig som dricker helt totalt onödigt. Kan vi ju lika väl börja med annat med typ tryck i dig en bulle fort som fan, slå ner någon eller vafan som helst.. Ba lägg ner o sup på krogen istället!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Asså det är enligt mig som dricker helt totalt onödigt. Kan vi ju lika väl börja med annat med typ tryck i dig en bulle fort som fan, slå ner någon eller vafan som helst.. Ba lägg ner o sup på krogen istället!

eller hur! blev glad när snor skapade en ny tävling på fb där man ska klunka vatten ist <3 hoppas på att det sprider sig!


   
SvaraCitera

Black-Power:
Jag blockar varenda snubbe jag har som gör det här!

oj då blir det nog många... jag hade behövt blocka stoa delar av min klass + några till (alltså cirka 60-70 pers) då xD 


   
SvaraCitera
GraGo

Fyfan va roliga alla här va då...

En kul grej, tycker att det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kom även min nominering och jag är fan inte sämre jag. SÅ även om jag är emot det körde vi på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HUR I HELVETES NAMN SKA MAN KUNNA DRICKA EN ÖL PÅ 24 TIMMAR!!!!!!!! DET ÄR JU HELT ABSURT 


   
SvaraCitera