Aviseringar
Rensa alla

nemo är låst [surprised]


Ämnesstartare

Link:

Ingen av dessa är väl troll?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Ingen av dessa är väl troll?

Dödsguden är definitivt ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Nemo har ju varit låst en gång tidigare, om jag kommer ihåg rätt.

Jag tror du kommer ihåg rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Dödsguden är definitivt ett troll.

Nej, inget troll, bara jävligt skadad


   
SvaraCitera

LÅL Nemo borde bannas till döden tar henne till helvetet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste fel i hur lång tid hon blev låst. sorri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

[rolleyes]

Rolla så mycket du vill, jag tror inte det iallafall.

Fagerjärn:

Dödsguden är definitivt ett troll.

Jag trodde också det ett tag förut, men senare har man ju hört att han hänger på andra ställen och skriver. Inte tala hans långa inlägg.

Nä du, jag tror faktiskt inte att han är ett troll. Han kanske överdriver och trollar ibland, men jag tror inte att dödsguden som användare är fejk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Nej, inget troll, bara jävligt skadad

Jo, han är ett troll. Den som tror annat har hängt på för få forum och sett för få troll, har kass slutledningsförmåga etc. osv. m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Rolla så mycket du vill, jag tror inte det iallafall.

nellnellnell är dock troll, ingen kan vara så ond irl [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

läste fel i hur lång tid hon blev låst. sorri

Hon är låst i en månad, det var ju bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Jag trodde också det ett tag förut, men senare har man ju hört att han hänger på andra ställen och skriver

Just det gör ju bara saken ännu klarare, eftersom han skriver exakt samma saker där. Lyckas han, det vill säga får lika naiv respons som här, blir han aktiv på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Jo, han är ett troll. Den som tror annat har hängt på för få forum och sett för få troll, har kass slutledningsförmåga etc. osv. m.m.

Om han nu är ett troll, vilket jag har svårt att tro, måste han vara det seriösaste trollet på denna jord! Han har ju ändå lagt ner miljontals timmar på sina jävla trådar, dessutom är det ju inte bara här på UM som han härjar, han syns även med jämna mellanrum till på fragbite och flashback


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Han har ju ändå lagt ner miljontals timmar på sina jävla trådar

som mediakatt skulle sagt; du har aldrig varit arbetslös va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

(de enda lyckade trollen hittills på ungdomar.se).

bullshit. Studsmattan Sven var grym också, även om hans vistelse var kort. Blommann var lyckad, även om hon var fruktansvärd. Hon lyckades ju verkligen trolla iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Om han nu är ett troll, vilket jag har svårt att tro, måste han vara det seriösaste trollet på denna jord!

"Jag kan ta upp det här igen, lite kort:

"Hans utförlighet = Ett komediknep. Han är så utförlig för att folk ska skratta åt det. Kommentarer som "Hur orkar du?" och diverse idiotförklaringar stimulerar bara trollet att fortsätta skriva långa texter. Här på Ungdomar får han massvis med sådana kommentarer - jag minns när jag med ett trollkonto skapade en enorm tråd som enbart bestod av bilder på vattentorn - det var hysteriskt roligt att se folks kommentarer.

Värt att tänka på är även att han egentligen inte skriver så mycket. Han lägger fram argumenten, se'n är det inte mycket mer med det. Vem som helst skulle på nolltid kunna leta upp och halvt klistra in de argument DÖDSGUDEN använder. Många gånger har han inte ens ett första motargument.

Sättet han skriver på = Glimten i ögat-skrivande. En person som var seriös för sin sak skulle inte använda sig av "" varannan mening, eller fetstila var tredje ord. Han gör det för att han tycker att det är roligt och för att det är lätt att känna igen honom på så vis.

Att han klistrar in trådar från ett annat forum = Tyder på att han inte bryr sig om att få igång diskussioner här på UM. Han vill bara dela med sig och få rolig respons - vilket är betydligt lättare här än på mer "vuxna" forum.

Att han ibland svarar i andra trådar än sina egna bara för att han ser sitt nick nämnas = Han gillar uppmärksamhet.

Hans nick = Oseriöst. Effektivt eftersom det är så utmärkande.

Hans "catch frase" = Det vore sjukt vrickat om han är seriös när han skriver den.

Han är ofta inloggad mitt på natten = kan han vara arbetslös och ha massa tid över till trollande, tro?

På mer intellektuella forum är han inte lika framgångsrik, och de som trollstämplar honom är oftast de respekterade, bildade, forumvana användarna.

Men men ... jag tvingar dig inte att tro på det Jag skriver!"

[y][y][y]


   
SvaraCitera