Aviseringar
Rensa alla

Neovletta 28


Ämnesstartare

Jag har ganska nyligen börjat ta dessa nu och jag har märkt att jag har följande biverkningar:
Större bröst
Mer pms
Jag blir lättirriterad och sur
Gråter för ingenting

Jag undrar om dessa biverkningar håller kvar, hur länge då och vilka?
De stora brösten får gärna vara kvar ju [crazy][wink]
Men kommer jag ha sådana humörsvägningar för alltid? [n]

Tack på förhand


   
Citera

Brösten brukar stanna, gråtandet brukar lugna ner sig lite.

Men har du mer PMS och fortsätter ha det så bör du nog byta. Det är ansträngade att må dåligt.

Hur nyligen började du med dessa?


   
SvaraCitera

Jag mår illa å de går aldrig över[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det egentligen som gör att man får större bröst av p-piller?

käkar också dom men märker ingen direkt skillnad, har dock bara ätit i typ 5 dar men hur lång tid kan det ta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Brösten brukar stanna, gråtandet brukar lugna ner sig lite.

Men har du mer PMS och fortsätter ha det så bör du nog byta. Det är ansträngade att må dåligt.

Hur nyligen började du med dessa?

Jag har ju fortfarande mens så jag tror att PMS beror på det. Jag har tagit tabletterna i bara 12 dagar.


   
SvaraCitera

bubbe:

Mer pms

bubbe:

Gråter för ingenting

Jag äter dem och har väldigt mkt pms, men vet inte om det blivit värre eller om det var lika illa redan innan jag började med dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter också dom och jag har också fått större bröst,
jag är irriterad typ hela tiden och kan börja gråta över att nån frågar mej något jag inte vill, typxD
Jag har också , sen jag började käka för en månad sen, haft mens sen dess, med bara nån natt eller dag utan sen har den börjat om, det är välldigt jobbigt.

Undrar också om det är någon mer som har haft det där med mensen ? 😛


   
SvaraCitera

jag grät typ 5 ggr i lördags :O
nu vet jag varför då..


   
SvaraCitera

Jag mår verkligen skit av dem psykiskt. Dock kan jag inte byta för att jag har fel på äggstockarna eller nåt sånt och dem e de enda som fungerar.


   
SvaraCitera
Kaayi

Jag har ätit dem i 3 månader nu och jag har inget av de ovanstående mer än mer pms.. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cathrinep:

Jag har också , sen jag började käka för en månad sen, haft mens sen dess, med bara nån natt eller dag utan sen har den börjat om, det är välldigt jobbigt.

Undrar också om det är någon mer som har haft det där med mensen ? 😛

jag hade mens under hela första kartan, men det slutade när jag började med karta 2. sedan dess har den kommit under den hormonfria veckan, dvs då man äter dom vita pillrena..
större bröst oxå, [y]


   
SvaraCitera

Har fått större bröst och mår skit.


   
SvaraCitera
Kudhos

Capture:

Har fått större bröst och mår skit.

I feel you bro.


   
SvaraCitera

Jag har bara fått värre/oftare huvudvärk och mår la inte så bra psykiskt av dom.


   
SvaraCitera

Kudhos:

I feel you bro.

Va.


   
SvaraCitera