Aviseringar
Rensa alla

neovletta 28, varför?


Ämnesstartare

jag började med mina p-piller neovletta 28 för ca fyra månader sen. Det funkade bra till en början, hade lite blödningar osv, som kan vara en av biverkningarna till en början. efter en månad började jag slarva lite med pillerna och jag har hoppat över mensen i tre månader.
För en vecka sen hade jag sex, jag hade tagit ett piller dagen innan, samma dag och har tagit sen dess. två dagar jag hade sex fick jag mens och har det fortfarande. För det första så tar fortfarande mina gula piller som jag brukar och inte de vita. också så brukar min mens bara hålla på i max en vecka och idag är femte dagen och det är mycket mens.


   
Citera

neovletta fucks things up helt enkelt, bara massa jävla biverkningar. byt piller.nu typ [smile]


   
SvaraCitera

Inte så konstigt om man har hoppat över den så mycket. BS vad folk säger. Mensen kommer någon gång med de pillerna eftersom kroppen måste renas också.
Det är min teori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Inte så konstigt om man har hoppat över den så mycket. BS vad folk säger. Mensen kommer någon gång med de pillerna eftersom kroppen måste renas också.
Det är min teori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska inte hoppa över mensen så länge, för då e de vanligt att sånhär händer 😛 så det är en biverkning du fått pga att du hoppat över mensen så pass länge.


   
SvaraCitera

Byt till ceraztte


   
SvaraCitera

jag hoppade över mensen i kanske 3 månader jag också, men tillslut klarar inte kroppen av det, eftersom det är naturligt att blöda en gång i månaden. jag fick också en mens tillslut och blödde utav helvete. jag föreslår att du gör ett 7-dagars uppehåll nästa månad och fortsätter så.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera