Aviseringar
Rensa alla

neovletta28


Ämnesstartare

Hejsan skulle nån kunna kortfattat skriva om neovletta dem som redan använder neovletta är dem bra, vad är de för biverkningar kan man verkligen få större bröst. jag ska börja med min första pilller karta nästa vecka, just nu så väntar ja på mensen..


   
Citera

Funkar bra för mig. Är ingen stor skillnad på min kropp, förutom att jag brukar bli sur två första dagarna jag börjar på de riktiga pillrena. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahaa okeej, tack för att du berätta:). Men hur länge har du använt dem nu, har du märkt någon skillnad om man får större bröst, och mår man bra av neovletta..


   
SvaraCitera

För mig var dessa piller väldigt värdelösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är ju oxå från person till person.. trivs du nu med dina andra piller du använder:)


   
SvaraCitera

Vågade aldrig börja med några nya/var för lat för att gå dit igen. [cry]


   
SvaraCitera

Rosirosi91:

Men hur länge har du använt dem nu, har du märkt någon skillnad om man får större bröst, och mår man bra av neovletta..

Hmm, oktober 09 ungefär tror jag. Har lika stora (små hhehe) bröst och mår lika bra som innan iprincip, lite känsligare isåfall [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajj:/ men man ska ju pröva sej fram tills man kommer till dem som passar en:/ men det kommer nog gå bra, det går alltid bra i slutet:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såå idag är det mitt andra dag sedan jag började med p-pillerna neovletta28, mår bra men har bara ont i huvvudet lite, kan det bero på att det börjar verka dessa biverkningar nån som tar neovletta som kan berätta när det börjar biverkningarna..


   
SvaraCitera
KSENIA

samma storlek på brösten som innan och mitt humör är verrrrrrrkligen inte att leka med nufö4rtiden, MÅR SKIT VILL DÖ HEJ DÅ


   
SvaraCitera

KSENIA:

samma storlek på brösten som innan och mitt humör är verrrrrrrkligen inte att leka med nufö4rtiden, MÅR SKIT VILL DÖ HEJ DÅ

visa pics på tuttarna, glömt hur små(STORA) dom är[blush] och glöm att du får dö[mad]
kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet tyvärr många som fått mycket finnar av Neovletta28, men det behöver ju ofc inte betyda att du kommer få det![smile]


   
SvaraCitera

> implying you have sex without the cause being reproduction


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosirosi91:

vad är de för biverkningar

jag tålde inte lukten av stark mat, mådde riktigt illa när jag åt, blev deppig och finnig

Rosirosi91:

större bröst

nepp, det hände ingenting med pattarna 🙂


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

visa pics på tuttarna, glömt hur små(STORA) dom är[blush] och glöm att du får dö[mad]
kram

HEHE KOMMER ETT PM SEN DÅ [wink][wink] NÄ DET ÄR GNSKA TRÅKIGT ATT DÖ TROR JAG HAHA


   
SvaraCitera