Aviseringar
Rensa alla

neovletta28


KSENIA:

HEHE KOMMER ETT PM SEN DÅ [wink][wink] NÄ DET ÄR GNSKA TRÅKIGT ATT DÖ TROR JAG HAHA

kan väl visa här?[confused][shake] eller för osexiga för att visa för alla?[wink] haha kanske lite tråkigt, rätt svart eller så... skulle jag tro


   
SvaraCitera

Vet inte om jag svettas mer av dem. Kan inte minnas att jag svettades så mycket innan jag var trettonåring.


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

kan väl visa här?[confused][shake] eller för osexiga för att visa för alla?[wink]

NEJ????[confused][confused] BRUKAR FÅ BETALT FÖR ATT VISA DEM SÅ JAG TÖÄNKER INTE VISA DEM SÅHÄR ÖPPET[shake]


   
SvaraCitera

gillade dom inte iaf
bytte till minipiller ist och det funkar kanon


   
SvaraCitera

KSENIA:

NEJ????[confused][confused] BRUKAR FÅ BETALT FÖR ATT VISA DEM SÅ JAG TÖÄNKER INTE VISA DEM SÅHÄR ÖPPET[shake]

är dom så nice eller??[wink][wink][wink] eller är dom kanske så konstiga att folk betalar för att se dom?[shake][shake] fast jag är van att betala föra att få se tuttar, så det är lugnt[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ätit det i 5 månader och har fått större bröst, inte jätte mycket större men gått från b till c. men tänk på at när du slutar äta ppillrerna går brösent tillbaks till samma storlek som innan, så egentligen ingen fördel att de blir större!
Har gått upp 3-4 kg också och jag är säker på att de är ppillrerna, då jag inte gjort några andra förändringar. fick mer finnar den första månaden med sedan vande sig kroppen och alla försvan igen. får lite pms besvär precis som innan jag började men är mindre kåt(svårare för att bli kåt) av dom [surprised].


   
SvaraCitera