Aviseringar
Rensa alla

Nervös-dagboken


Ämnesstartare

HEj. När va du nervös senast?

när min chef sa:

"Eller så gör du det"

jag bha:

Aaaaaehhhh..aa... eh? aaa. ok jo.. A!


   
Citera

man måste säga "ahvisst!!!! :DDD"

bra tråd *följer*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: man måste säga "ahvisst!!!! :DDD"

Haha, det va faktiskt EXAKT så jag sa..


   
SvaraCitera

stod väl och samlade andan i typ tio minuter inför träffen i lördags


   
SvaraCitera

Blev nervös när jag monterade en detalj åt fel håll idag. Var som en kalldusch :ooo


   
SvaraCitera

Bör vara nervös inför den kommande kvällen... Vet inte riktigt hur jag ska bära med mig allt bagage. Bör nog tömma lite


   
SvaraCitera
reben

e aldrig det


   
SvaraCitera

precis just nu urgh. 


   
SvaraCitera

nu, tjugoen minuter senare, kan jag säga att det(som vanligtvis) var ganska obefogad nervositet. phew.


   
SvaraCitera

just nu. inför att träffa min morfar. 


   
SvaraCitera

Schism:
stod väl och samlade andan i typ tio minuter inför träffen i lördags

Åh <3

ont e ibland nervös utan en anledning.  De där minuterna innan man somnar,  rycker/skakar alltid till o tror att jag kmr dö


   
SvaraCitera

nu                        


   
SvaraCitera

är nervös och förväntansfullt glad samtidigt nästan varje kväll när jag somnar nu för tiden. det är väldigt trevligt.

annars är jag vanligen lite nervös när jag ska gå till skolan, umgås i större folkgrupper, umgås med familjemedlemmar i över 6h i sträck, osv. är ganska hardcore introvert och så har det varit så länge jag kan minnas.

är mindre nervös vid specifika event när jag ska prestera på något vis, exempelvis vid redovisningar eller idrottstävlingar. då hjälper det inte att vara nervös förrän det går åt helvete, och inte därefter heller.


   
SvaraCitera

Aldrig. Är cool. Cool


   
SvaraCitera

blev nervös när jag skulle kolla antagningsbesked... fast det hade inte kommit än falsk mail lol


   
SvaraCitera