Aviseringar
Rensa alla

Netflixråd


Smilen
Ämnesstartare

Jag har precis skaffat Netflix och väldigt mycket film. Vad har ni för några tips/råd? Tack på förhand. Just nu så ser jag Mission Impossible - Rouge Nation. Den är helt okej. Vad följer ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad du än gör så kolla inte på Death Note-filmen. 


   
SvaraCitera
thveo

Ganska basic men Orange Is The New Black, Black Mirror, Friends, How I Met Your Mother, Brooklyn Nine-Nine, Rick and Morty, Atypical & Modern Family är några bra jag sett.


   
SvaraCitera
thveo

Ganska basic men Orange Is The New Black, Black Mirror, Friends, How I Met Your Mother, Brooklyn Nine-Nine, Rick and Morty, Atypical & Modern Family är några bra serier jag sett på Netflix.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

thveo:
Ganska basic men Orange Is The New Black, Black Mirror, Friends, How I Met Your Mother, Brooklyn Nine-Nine, Rick and Morty, Atypical & Modern Family är några bra serier jag sett på Netflix.

Vad tycker du om Orange Is The New Black? Tycker du den också är intressant och spännande? 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Lazarus:
Vad du än gör så kolla inte på Death Note-filmen. 

Är den omgjord?


   
SvaraCitera

Jag kollar inte så mycket på film men om du vill se en bra serie så ska du nog se på Narcos. 


   
SvaraCitera
thveo

Smilen:

Vad tycker du om Orange Is The New Black? Tycker du den också är intressant och spännande? 

Yes, en av mina favoriter!


   
SvaraCitera

Smilen:

Är den omgjord?

Den är en remake och följer knappt animen eller mangan. L är svart och Light är kär i Misa för att bara ta upp några saker som de ändrade helt.


   
SvaraCitera
spket

Suits! Fan bästa jag sett i hela mitt liv! TITTA!


   
SvaraCitera

Smilen:
Jag har precis skaffat Netflix och väldigt mycket film. Vad har ni för några tips/råd? Tack på förhand. Just nu så ser jag Mission Impossible - Rouge Nation. Den är helt okej. Vad följer ni?

skaffa netflix på mobilen å ett 64GB SD-Kort sen laddar du ner hundratals av filmer och episoder!


   
SvaraCitera

Breaking Bad


   
SvaraCitera

The kissing booth, everything sucks,
13 reasons why, to all the boys I’ve loved before är några bra serier och filmer 🙂


   
SvaraCitera

Smilen:
Jag har precis skaffat Netflix och väldigt mycket film. Vad har ni för några tips/råd? Tack på förhand. Just nu så ser jag Mission Impossible - Rouge Nation. Den är helt okej. Vad följer ni?

black mirorr e najs


   
SvaraCitera

Bojack Horseman, Atypical, Downfall/Untergang, Rick and Morty, Final Space etc. 


   
SvaraCitera