Aviseringar
Rensa alla

Neurol


Ämnesstartare

Har du testat Neurol och tycker du att det har fungerat? Står dessa piller framme på apoteket eller måste man be någon personal hämta? Någon som har en aning? Rodnar


   
Citera
Ämnesetiketter

är det inte på receptet finns ju en chans att dom stor framme väl kanske vad vet jag  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
är det inte på receptet finns ju en chans att dom stor framme väl kanske vad vet jag  

De är receptfria men mycket står väl ändå inte framme. Vilken avdelning tror de finns under i så fall för det brukar väl finnas olika avdelningar på apoteket? Sällan jag är där. 


   
SvaraCitera

Vad jag vet står de framme bland naturläkemedel. Jag testade, men tror det var mest placebo.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat: De är receptfria men mycket står väl ändå inte framme. Vilken avdelning tror de finns under i så fall för det brukar väl finnas olika avdelningar på apoteket? Sällan jag är där.

bland naturläkemedel verkar väl ändå rimligast 


   
SvaraCitera

Oskyldig


   
SvaraCitera

Blink


   
SvaraCitera

Det är bara Valeriana som förvisso är ett rätt starkt lugnande/sömngivande medel om man extraherar den faktiska roten (möjligen farligt starkt), den produkt som säljs har däremot minimala mängder och består mest av binde- och färgmedel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vad jag vet står de framme bland naturläkemedel. Jag testade, men tror det var mest placebo.

Okej tack för upplysningen. Känns värt att testa iallafall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Det är bara Valeriana som förvisso är ett rätt starkt lugnande/sömngivande medel om man extraherar den faktiska roten (möjligen farligt starkt), den produkt som säljs har däremot minimala mängder och består mest av binde- och färgmedel

Okej har du testat det själv?


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat: Okej har du testat det själv?

Har testat valeriana under märkesnamnet "valerina" för ett antal år sen mot sömnproblem, hade ingen effekt alls


   
SvaraCitera
oats
 oats

litar inte på piller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Har testat valeriana under märkesnamnet "valerina" för ett antal år sen mot sömnproblem, hade ingen effekt alls

Okej jag har iallafall köpt en burk nu. Stod under Må Bra ifall någon undrar. Den stod iallafall framme och var lätt att hitta. Hon i kassan frågade om jag använt det innan och jag svarade ja trots att det inte är sant, hehe. Hon svarade bara då att det är bra för då känner jag till hur man ska använda det. Kan inte hjälpa det men jag tycker det är pinsamt att köpa den typen av läkemedel. Har inga problem att köpa pollen tabletter eller annat Skeptisk


   
SvaraCitera