Aviseringar
Rensa alla

Nevoletta


Ämnesstartare

Hej! Fick min mens förra måndagen och har gått på nevoletta i en vecka sen dess och en dag nu, Från måndagen till fredagen hade jag väldigt lite mens och det va jag väldigt nöjd med, men fick ondare längst ner i magen varje dag! jag blev större och större om magen det kändes som om att hela jag va full med blod och att det inte ville komma ut, Det gjorde ont om jag böjde mig, eller satt mig ner, men sen när ja va iväg på fredagen där och med några promenerar, då känner jag bara hur all blod forsar ut.. som tur va hade jag ju svarta byxor! men det va blod ner till knäna, jag kunde inte sitta i en ljus soffa det dom hade där då.. aja iallfall från fredagen till söndagen hållde det bara på så att det bara forsade ut! och sen äntligen på måndagen trodde jag det va över men det kom ännu mer på tisdagen.. JAg äter konstans jäkligt mycket brösten har bara blivit större på en vecka ja e öm om dom, jag gråter nästan hela tiden vet inte varför.. kliar i hela min kropp vet inet om jag ska fortsätta eller om det kommer bli bättre efter ett tag?, innan jag började med Nevoletta så hade jag mens i en vecka konstant blöder så mycket så jag kan inte stå upp dom sista dagarna. men detta är värre känns det som. 

Så ni som har Nevoletta hade ni också så i början?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker du ska ta kontakt med din barnmorska om du blöder så mycket att forsar ner till knäna...


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Sluta ät dem Censur Det där känns inget som din kropp ska behöva vänja sig. Är så jävla trött på att unga tjejer fortfarande blir påprackade p-piller som förstör deras liv av barnmorskor som hävdar att det är det bästa preventivmedlet. Ja, det är jävligt säkert eftersom man inte ens vill KNULLA NÄR MAN BLÖDER SOM ETT VATTENFALL ELLER GRÅTER JÄMT ELLER HAR ONT ÖVERALLT ELLER FÅR PROPPAR I LUNGORNA. DÅ BLIR DET ABSOLUT INGA BEBISAR! Arg Männen får fan ta lite ansvar nu och fråga efter de där manliga p-pillrena. Är så jävla arg på detta att det inte får plats i min kropp. Ledsen


   
SvaraCitera