Aviseringar
Rensa alla

newfags can't triforce


Ämnesstartare


▲ ▲

lär mig 🙁


   
Citera
Ämnesstartare


▲ ▲

ere failforce?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

ere failforce?

um driver med mig [sad]

funkade utmärkt i förhandsgranskningen. visst är det alt+0160?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

funkade utmärkt i förhandsgranskningen. visst är det alt+0160?

Ingen aning, har ingen numpad på det här tangentbordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Ingen aning, har ingen numpad på det här tangentbordet.

inte jag heller, det är inte som om det hindrar mig [no-no]

eller uppenbarligen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

inte jag heller, det är inte som om det hindrar mig

Ok.

Så, kommer du hit ofta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

&nbsp&nbsp▲
▲ ▲


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

:p

du är så dataskillad bejb[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲​▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Skillz lr? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

du är så dataskillad bejb[wink]

&nbsp A
B C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lrn2/unicode/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare
&nbsp X
&nbsp X&nbsp X

   
SvaraCitera
Ämnesstartare


▲ ▲


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

lrn2/unicode/

men jag fattar inte, om det inte är no-break space som ska användas :@

döög:


▲ ▲

[mad]


   
SvaraCitera