Aviseringar
Rensa alla

Newton föddes den 4:e januari 1643...


Ämnesstartare

... heja Newton! Vad gillar ni bäst med Newton? Orkar inte göra en poll så ni får helt enkelt komma på något direkt bara.

Så här såg han ut i alla fall:

Image


   
Citera
Ämnesstartare

överskattat. insåg att saker faller neråt. NÄHEEE?!!! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asbr kille ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

överskattat. insåg att saker faller neråt. NÄHEEE?!!! [surprised]

Han insåg inte bara att saker faller neråt utan varför de gör det. Skulle du kunna göra det, HERR JÖNSSON?!!!!


   
SvaraCitera

Karl Bertil Jonsson:

överskattat. insåg att saker faller neråt. NÄHEEE?!!! [surprised]

hahahahaha. natthumor. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Han insåg inte bara att saker faller neråt utan varför de gör det. Skulle du kunna göra det, HERR JÖNSSON?!!!!

utan problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

utan problem.

Jag tror dig inte... du skulle säkert tro att det i själva verket var ditt eget huvud som steg mot himlen, och inte en sak som faller neråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag tror dig inte... du skulle säkert tro att det i själva verket var ditt eget huvud som steg mot himlen, och inte en sak som faller neråt.

fast finns ju inget som heter ¨neråt¨. om du vore något kunnig i fysik borde du påpekat att mitt första inlägg i tråden är inkorrekt enligt fysikens lagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

fast finns ju inget som heter ¨neråt¨. om du vore något kunnig i fysik borde du påpekat att mitt första inlägg i tråden är inkorrekt enligt fysikens lagar

DÄR FICK DU MIG!!!!! Var detta ditt sätt att hylla Newton?! GENIALT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

DÄR FICK DU MIG!!!!! Var detta ditt sätt att hylla Newton?! GENIALT!

korrekt[smile] om saker föll neråt skulle ju allt söder om ekvatorn falla av jordens yta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jäkla hyyyvens kille det där!

Karl Bertil Jonsson:

om saker föll neråt skulle ju allt söder om ekvatorn falla av jordens yta

Handlar jag bara om referenssystem så att säga att det är "fel" är väl inte hel korrekt.
I så fall gör väl nästan alltid alla vetenskapsmän (som sysslar med riktning) fel. Men det handlar bara om att hålla sig inom sitt referenssystem... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera