Aviseringar
Rensa alla

Ngn annan som taggar till The Hobbit del 2?!


Ämnesstartare

Skit ju. Första Hobbit var skit och Peter Jackson har förlorat förståndet.

Saknar Sagan om Ringen Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Innebär att jag får mycket att göra på jobbet

Jobbar du på biograf`? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jobbar du på biograf`? 😮

Jo men precis Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ska inte se någon midnattsvisning men vill se filmen ganska snart ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jo men precis Rullar ögonen

Nähä? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Nähä? :S

Joho Rullar ögonen Är maskinist, kassör och allt vad som innebär att köra en biograf ensam. (förutom att jag inte äger skiten och bestämmer filmer) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Joho Rullar ögonen Är maskinist, kassör och allt vad som innebär att köra en biograf ensam. (förutom att jag inte äger skiten och bestämmer filmer) 

Haha sluta förvirra mig. Gud vad kul! Verkligen typ barndomsdröm Glad Får du presentera filmer också? haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Haha sluta förvirra mig. Gud vad kul! Verkligen typ barndomsdröm Glad Får du presentera filmer också? haha.

haha förvirrar jag dig? inte meningen 😀 Njä, vi brukar inte presentera filmerna. Det är ett kul yrke, men kan vara mycket långtråkigt och sena kvällar och helger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

haha förvirrar jag dig? inte meningen 😀 Njä, vi brukar inte presentera filmerna. Det är ett kul yrke, men kan vara mycket långtråkigt och sena kvällar och helger

Haha lite! 
Tråkigt, här i stockholm gör personalen det ganska ofta. Kommer ut någon nervös, ung människa och stakar fram att vi ska stänga av mobilerna, inte störa och städa undan efter oss, följt av en presentation av filmen. 

Ja, jag kan tänka mig att det är som mitt jobb på Globen, i teorin så låter det väldigt kul men sedan så är det väldigt stressigt och slitigt i praktiken. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Haha lite! 
Tråkigt, här i stockholm gör personalen det ganska ofta. Kommer ut någon nervös, ung människa och stakar fram att vi ska stänga av mobilerna, inte störa och städa undan efter oss, följt av en presentation av filmen. 

Ja, jag kan tänka mig att det är som mitt jobb på Globen, i teorin så låter det väldigt kul men sedan så är det väldigt stressigt och slitigt i praktiken. 🙂 

Där ser man! Vi brukar presentera filmerna om vi har världspremiärer till exempel, men det brukar min chef sköta. Jag gör ju bara smutsjobbet 😛 jag har cirka en timmes förberedning inför filmen, tar emot gäster i kassan (säljs godis och biljetter i samma) sen när tiden är inne går jag in och släcker ner och drar igång filmen. Håller koll så allting går rätt till och så. Och städar sen och plockar ihop allting. 

ja, det finns nog många nackdelar med de flesta jobb, även de roliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Där ser man! Vi brukar presentera filmerna om vi har världspremiärer till exempel, men det brukar min chef sköta. Jag gör ju bara smutsjobbet 😛 jag har cirka en timmes förberedning inför filmen, tar emot gäster i kassan (säljs godis och biljetter i samma) sen när tiden är inne går jag in och släcker ner och drar igång filmen. Håller koll så allting går rätt till och så. Och städar sen och plockar ihop allting. 

ja, det finns nog många nackdelar med de flesta jobb, även de roliga

Men så du får titta på filmen när den är igång? Eller har du andra arbetsuppgifter då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men så du får titta på filmen när den är igång? Eller har du andra arbetsuppgifter då?

Om jag vill se hela filmen kan jag göra dagsavslut och sådant efter filmen. Jag brukar fixa det ganska snabbt före för att slippa göra det efter filmen så brukar missa fem första minuterna men de gör inte så mycket oftast =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars har vi sysslorna som typ fylla på, men det tar inte så lång tid, så blir ganska mycket datorsittande på jobbet. Typ en annan tjej som jobbade innan pluggade samtidigt på jobbet för man har ibland flera timmar att inte göra någonting på typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Joho Rullar ögonen Är maskinist, kassör och allt vad som innebär att köra en biograf ensam. (förutom att jag inte äger skiten och bestämmer filmer) 

åh coolt! vill komma till din lilla by och titta på bio nån dag Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

åh coolt! vill komma till din lilla by och titta på bio nån dag Rodnar

Du är välkommen! Mycket glad


   
SvaraCitera