Aviseringar
Rensa alla

Ngn med skilda föräldrar?


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra. Inte gråtit så mkt på länge. Är det någon här med föräldrar som är skilda eller ska skilja sig, jag orkar fan inte. Ngn som känner som jag?


   
Citera

Jag skulle gråta om mina föräldrar var tillsammans, tänk positivt dom kommer bråka om din uppmärksamhet och du får awesome saker[cool]


   
SvaraCitera

Nästan alla har föräldrar som är skilda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag kommer verkligen inte orka med att dom ska skilja sig, tanken på att bo med bara mamma eller bara pappa kan jag inte ens tänka mig!


   
SvaraCitera

tyckte det var skönt att de skiljde sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

tyckte det var skönt att de skiljde sig.

Men jag vill inte att dom ska göra det, fan 🙁 Kommer inte kunna somna inatt bara för jag säkert kommer gråta som in i helevte. Och imorgon bitti kommer säkert inte bli bättre..


   
SvaraCitera

mickizmood:

tanken på att bo med bara mamma eller bara pappa kan jag inte ens tänka mig!

Det kommer bli värre innan det blir bättre men allt ordnar sig tillslut. Värre om dom bor kvar tillsammans


   
SvaraCitera

Du vänjer dig. Detta är ingen stor grej egentligen, du kommer antagligen att ha dem båda kvar i ditt liv - fast inte under samma tak bara. De älskar fortfarande dig, men inte varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du vänjer dig. Detta är ingen stor grej egentligen, du kommer antagligen att ha dem båda kvar i ditt liv - fast inte under samma tak bara. De älskar fortfarande dig, men inte varandra.

Ne kanske inte.. jag vet inte 🙁 vill att allt ska vara som förut bara.


   
SvaraCitera

mickizmood:

Och imorgon bitti kommer säkert inte bli bättre..

varför skulle det vara bättre att de inte skiljde sig? såg bara fördelar med det


   
SvaraCitera

ankzor:

såg bara fördelar med det

samma här min morsa och min farsa hamnade till och med i slagsmål[zzz] xD Crazy sons a bitches


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

varför skulle det vara bättre att de inte skiljde sig? såg bara fördelar med det

Men du förstår inte hur det är 🙁 vi har det egentligen hur bra som helst, men bara nu som det är skit 🙁


   
SvaraCitera

mickizmood:

hur bra som hels

tror jag inte

mickizmood:

bara nu

nej, det har antagligen varit under en längre tid. Dina föräldrar tycker helt enkelt inte om varandra så mkt längre. Acceptera det. Och jo, jag förstår precis hur du känner, förstår bara inte varför du gör. onödigt.


   
SvaraCitera

mickizmood:

vill att allt ska vara som förut bara.

Det kommer det inte bli, men det lär gå rätt bra ändå. Oroa dig inte.


   
SvaraCitera

Tycker det känns som om majoriteten har det? Mina är dock tillsammans..


   
SvaraCitera