Aviseringar
Rensa alla

NHL 2010/2011


Ämnesstartare

Hittade ingen tråd om den nya NHL-säsongen så jag drar igång en. Så diskutera fritt vad ni vill om den nya säsongen som har dragit igång!

Oveckin verkar ha haft en trög start, både med poängen o målen. Får hoppas att det släpper snart 😀


   
Citera

Men är du tebax [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Eberle!!

vilket draftpick är han?


   
SvaraCitera

Tjoho! Någon här som vet när de bestämmer och släpper matchkalendern inför nästa säsong i NHL? 11/12 🙂


   
SvaraCitera

Jag hoppar att Anaheim Ducks ta Stanley Cup tillbaka till Kalifornien!


   
SvaraCitera

Tanja:

Jag hoppar att Anaheim Ducks ta Stanley Cup tillbaka till Kalifornien!

Glöm det. I år är det Caps eller Cannucks tur!

Hoppas på Caps.


   
SvaraCitera

Ja, det var inte Anaheim... Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon som har följt finalserien mellan boston och vancouver? boston har ju helt klart spelat bättre, men jag hoppas ändå att vancouver vinner för sedinarnas skull 🙂


   
SvaraCitera
sincan

cmon vancouver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

ovechkin:

Är det någon som har följt finalserien mellan boston och vancouver? boston har ju helt klart spelat bättre, men jag hoppas ändå att vancouver vinner för sedinarnas skull 🙂

När är nästa match? Är väl avgörande om nu Canucks tar den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

När är nästa match? Är väl avgörande om nu Canucks tar den

Onsdag. Det står 3-3 i matcher nu, och vancouver har hemmaplan sista matchen. Hittills har bägge lagen bara vunnit på hemmaplan [crazy]


   
SvaraCitera

ovechkin:

Onsdag. Det står 3-3 i matcher nu, och vancouver har hemmaplan sista matchen. Hittills har bägge lagen bara vunnit på hemmaplan [crazy]

Åh fan, missade att den sjätte matchen hade lirats tror jag. Nu får man hålla tummarna. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6e matchen spelades igår natt. Då vann boston med 5-2 [sad]
Luongo gjorde inge vidare bra insats då inte.


   
SvaraCitera

ovechkin:

6e matchen spelades igår natt. Då vann boston med 5-2 [sad]
Luongo gjorde inge vidare bra insats då inte.

Tycker Luongo har varit risig rätt länge, var i USA för ett par månader å då såg man ju mycket nhlmatcher å han var riktigt jävla dålig ibland, ojämn som bara fan verkar han vara.


   
SvaraCitera

Rätt flummiga resultat den här finalen. [crazy]


   
SvaraCitera