Aviseringar
Rensa alla

NHL säsong 2013


KSENIA

sincan:

Sjukt ändå! Aja, det kommer inte gå bra för dem

HÖRDE RYKTEN OM ATT DOM KOMER VINNA VARENDA MATCH FRÅN OCH MED NU


   
SvaraCitera

KSENIA:

OK MEN TYCKER ATT TORONTO SKA VINNA PGA TYCKER DET VARJE ÅR

[blush][love]

Tobbish:

Samma här

[love]

Tobbish:

Personligen hade jag hoppats att ryktena om att Roberto Luongo kunde vara på ingång stämde. Men nu verkar det ju som Vancouver tänker behålla honom. [sad]

Jag klarar mig bra utan Luongo, han har inte ett psyke som pallar och inte så bra som man tror.

Tobbish:

Hur vore det med en NHL 13-GM-Mode-tråd? [blush] Jag spelar mer för statistiken än för själva spelandet egentligen har jag märkt. [blush] Men vore roligt att dela med sig lite av vad som händer, vilka spelare som byts och hur det går och så! [surprised] *fapfapfap*

Hade varit jävla skoj!!! =)

Dock så har jag tagit en liten paus nu, jag blev så manisk [blush] Men startar du en tråd lagom till jag flyttat in då kan jag nog posta lite. [cute][cute][cute][cute]


   
SvaraCitera

davvelito:

Jag klarar mig bra utan Luongo, han har inte ett psyke som pallar och inte så bra som man tror.

Nej, det är förvisso sant! Men tar han bara laget till slutspel (grundseriestatistiken brukar det inte vara något fel på) så kan ju Reimer eller någon annan hoppa in sen och göra det han inte klarar. Fast ja, nu behöver vi antagligen inte fundera på det... [blush]

davvelito:

Hade varit jävla skoj!!! =)

Dock så har jag tagit en liten paus nu, jag blev så manisk [blush] Men startar du en tråd lagom till jag flyttat in då kan jag nog posta lite. [cute][cute][cute][cute]

Det där med att bli manisk känner jag väl igen... [blush] Det har hänt att det blivit både 3-4 och timmar längre än jag tänkt innan sovdags. Bästa sättet att vända på dygnet inför nattveckor i alla fall... sitta och vara trött vid 00, sen några onlinematcher senare så... "ojdå, måste nog sluta spela nu"... när klockan passerat 04... [cute]

Vilken svårighetsgrad brukar du spela på? Jag brukar köra på proffs, mest för jag fått för mig att det är det som gäller online, och målvakterna är såna sjuka ninjor där med, att jag inte riktigt vågat tänka på hur de beter sig om det ska vara svårare... [blush]

Dold text: Eller så är jag bara kass när det kommer till att avsluta...


   
SvaraCitera

Hm. Colorado är ju det lag jag håller på särskilt kul nu när Landeskog spelar där så hoppas han får en härlig karriär där. Annars gillar jag ju Detroit också som många andra men samtidigt vill jag att dom inte går till slutspel eftersom det skulle vara kul att ha Zäta med flera på hemma-VM.

Image


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Image
Måste väl banka vett i er!


   
SvaraCitera

Ja helt ärligt, så har jag slutat hålla koll på det!
Jag har alltid varit för New Jersey Devils just för att jag tycker att Brodeur har varit så jävla fet.

Men angående Red Wings, är Lidström fortfarande kvar som backposition?


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Men angående Red Wings, är Lidström fortfarande kvar som backposition?

nOPE


   
SvaraCitera

sincan:

Måste väl banka vett i er!

[no-no]

Image


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Tobbish:

[no-no]

Tar hon sig på fittan?!!?!

Massa lag i bakgrunden[smile]


   
SvaraCitera

sincan:

Tar hon sig på fittan?!!?!

Nejnej! Hon har såklart ett Toronto-märke där... ehm... *spekulerar bara* [blush]

Ja, men vem bryr sig om bakgrunden? [surprised]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Fick upp denna igår när jag gewglade på the battle och pennsylvania. En ser ju rätt wt ut[tard]
Image


   
SvaraCitera

Tobbish:

Reimer

SOm min förre chef heter... [sad]

Tobbish:

Bästa sättet att vända på dygnet inför nattveckor i alla fall... sitta och vara trött vid 00, sen några onlinematcher senare så... "ojdå, måste nog sluta spela nu"... när klockan passerat 04... [cute]

Det har aldrig hänt [rolleyes]

Tobbish:

Jag brukar köra på proffs, mest för jag fått för mig att det är det som gäller online, och målvakterna är såna sjuka ninjor där med, att jag inte riktigt vågat tänka på hur de beter sig om det ska vara svårare... [blush]

Tror jag nog kan köra på det...är det andra svårighetsgraden?


   
SvaraCitera

Usch hade jag varit Babcock hade jag ringt och bett på mina bara knän till Lidström om en comeback.


   
SvaraCitera

dazed:

Usch hade jag varit Babcock hade jag ringt och bett på mina bara knän till Lidström om en comeback.

Det har redan skett [crazy]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

dazed:

Usch hade jag varit Babcock hade jag ringt och bett på mina bara knän till Lidström om en comeback.

Han har redan ringt en gång och frågat om inte frugan har tröttnat på att ha honom hemma hela dagarna, gick inte så bra[sad]


   
SvaraCitera