Aviseringar
Rensa alla

ni är för mycket i skolan


kachin
Ämnesstartare

och ni lär er ingenting

wöööööööö skolka järnet

Hälsningar Mamma


   
Citera

ja [sad]


   
SvaraCitera

kachin:

skolka järnet

gjorde det, slutade med två år på IV och folkhögskola i dagsläge efter två års hårt arbete på gymnasiet[sad]


   
SvaraCitera

kachin:

wöööööööö skolka järnet

är du också hemma om dagarna? dvs inte heltidsstuderande osv. [sad]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

gjorde det, slutade med två år på IV och folkhögskola i dagsläge efter två års hårt arbete på gymnasiet[sad]

jag med. fast det var i 9:an och det blev inte så för mig

(vilket uppmuntrande svar)

PurpleMusicRain:

är du också hemma om dagarna? dvs inte heltidsstuderande osv. [sad]

Ja......... har inte kommit på vad jag ska göra riktigt än så jag kör "carpe diem"-stilen typ


   
SvaraCitera

kachin:

Ja......... har inte kommit på vad jag ska göra riktigt än så jag kör "carpe diem"-stilen typ

Men söker du jobb och så? Måste jag göra eftersom jag har flyttat hemifrån, och det går skit. [cute]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Men söker du jobb och så? Måste jag göra eftersom jag har flyttat hemifrån, och det går skit. [cute]

he ja typ... bor hemma så ingen panik. lite lat. måste ta tag i det på allvar och söka på fler ställen och anstränga mig mer för det.
Aaha varför har du flyttat? [cute] ähhh du kommer få ett toppenjobb cheyen lovar!


   
SvaraCitera

kachin:

Aaha varför har du flyttat?

Hm, som en klassisk UM-are så har/hade jag problem, så flyttade i mars, då jag äntligen fick en ny kontaktperson som tog pinnen ur arslet på socialen.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Hm, som en klassisk UM-are så har/hade jag problem, så flyttade i mars, då jag äntligen fick en ny kontaktperson som tog pinnen ur arslet på socialen.

jaså jaha.. drygt med pinnar i arslen. men vad gött att du fick dig ett nytt place. vilken del av vårt avlånga land? jag bor i gbg typ [cute]


   
SvaraCitera

kachin:

vilken del av vårt avlånga land?

MUppsala, som en del andra kära UM-are. [love]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

då jag äntligen fick en ny kontaktperson som tog pinnen ur arslet på socialen.

mår du bättre sedan dy flyttade?


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

MUppsala, som en del andra kära UM-are. [love]

åh uppsala är en fin stad. fast jag har aldrig varit där men jag vet det ändå. jasså minsann, just det, är nubbie också där i trakterna då? ni hänger ju ibland [wink]


   
SvaraCitera

wöööööö jag instämmer, lär mig inget i skolan


   
SvaraCitera

Skolkar as we speak [cool]


   
SvaraCitera

För övrigt skolkar jag idag [cool]


   
SvaraCitera