Aviseringar
Rensa alla

ni är för mycket i skolan


Paseo

jag är i skolan fast jag inte behöver idag
är här för att stötta
min lilla, söta, gosa Selemawit är på sjukhuset. Hennes storebror Mebratu är där med henne. Jag är här med resten av familjen.
Fick prata med Selemawit o Mebratu förut. Hoppas min lilla gosa får komma hem idag. [love]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Skolkar as we speak [cool]

mrman:

För övrigt skolkar jag idag [cool]

that's ma boyz

Paseo:

Fick prata med Selemawit o Mebratu förut. Hoppas min lilla gosa får komma hem idag. [love]

låter som ett husdjur fast jag är osäker [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

kachin:

låter som ett husdjur fast jag är osäker

[bigsmile]
hahahahahahaha
ne dom är människor
jag kallar Selemawit för gosan,för hon är så gooooooo


   
SvaraCitera

kachin:

och ni lär er ingenting

wöööööööö skolka järnet

Hälsningar Mamma

Tack Mamma ska göra mitt bästa, det kan aldrig bli för mycket! [sad]


   
SvaraCitera

ne


   
SvaraCitera

bli min mamma


   
SvaraCitera

kachin:

är nubbie också där i trakterna då? ni hänger ju ibland

Näää, i annan stad! Haha, hänger "ibland" har gjort det en gång förutom träffar [blush] vore mys att ha nubbie som granne dock, komma över och fråga efter smör och ost. [blush] fast skulle nog bli avslöjad, för hur kan det vara möjligt att självaste PMR får slut på ost?!

isola:

mår du bättre sedan dy flyttade?

Famljesituationen är bättre, men annars så mår jag inte bättre.


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Famljesituationen är bättre, men annars så mår jag inte bättre.

Men du vill ej flytta hem igen?


   
SvaraCitera

isola:

Men du vill ej flytta hem igen?

PurpleMusicRain:

Hm, som en klassisk UM-are så har/hade jag problem, så flyttade i mars

Jag vill, men kan och får ej, var som sagt en på socialen som såg till att jag fick flytta. Jag har dock fått stå för ALLA kostnader; betalar mat, hyra osv som vilken vuxen person som helst som flyttat hemifrån, och får endast bostadsbidrag på typ 900 kr. Så ekonomiskt så hade jag tjänat på att bo hemma, men det var en omöjlighet med tanke på min situation, och jag skulle aldrig lyckats ta studenten m.m.
Vissa på UM (mestadels folk som hängt i tiny) vet lite mer om min situation då jag många gånger spottat ut mina tankar och problem där när jag brutit ihop.


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Vissa på UM (mestadels folk som hängt i tiny) vet lite mer om min situation då jag många gånger spottat ut mina tankar och problem där när jag brutit ihop.

bra att du kan göra så


   
SvaraCitera

isola:

bra att du kan göra så

Jag berättar nog lite för mitt om mitt liv för folk på UM och tiny (inte lika mycket irl dock). För jag vet att det alltid finns någon med några eller något liknande problem, och då kan både jag få stöd, de personerna behöver inte känna att de är ensamma om det "för PMR har ju också det", och man kan utbyta erfarenheter och lära av varandra. Har insett att genom att dela med mig, så väljer folk att yttra sig för mig och berätta väldigt personliga grejer. Har fått höra att det bland annat beror på att jag inte dömer allt för fort, då jag själv kan berätta heltöntiga saker.

Gav jag just mig själv komplimanger och skryt? Haha gav mig själv just lite egoboost!


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

ag berättar nog lite för mitt om mitt liv för folk på UM och tiny (inte lika mycket irl dock). För jag vet att det alltid finns någon med några eller något liknande problem, och då kan både jag få stöd, de personerna behöver inte känna att de är ensamma om det "för PMR har ju också det", och man kan utbyta erfarenheter och lära av varandra. Har insett att genom att dela med mig, så väljer folk att yttra sig för mig och berätta väldigt personliga grejer. Har fått höra att det bland annat beror på att jag inte dömer allt för fort, då jag själv kan berätta heltöntiga saker.

fint [love]

PurpleMusicRain:

Gav jag just mig själv komplimanger och skryt? Haha gav mig själv just lite egoboost!

välförtjänt isf!


   
SvaraCitera