BLODÅDRA Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:16 det verkar som om ni går iväg nu ni går iväg till en annan planet men vem stannar kvar då om inte jag och förhoppningsvis stannar ni kvar för att vara snälla
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:20 Jag tänker inte missa chansen att återvända till moderskeppet
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:23 ennie:jag stannar med digOF 5:stannarSagitta:jag stannar med digAd_Hoc:Jag tänker inte missa chansen att återvända till moderskeppetni är det finaste jag vet och jag ska fixa en hemkomstkalas
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:24 jag har saknat er så det gjort ont i bröstet det gjorde så ont ---så ont
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:24 variabel:fint skrivetmen så fint så du tänker stanna undrar jag
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:25 Jag vill inte missa kalaset.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:25 BLODÅDRA:jag har saknat er så det gjort ont i bröstet det gjorde så ont ---gulligt
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:26 aristoteles:Jag vill inte missa kalaset.jag och persbrandt ska knulla på det kalaset iallafall men ska baka en tårta med hallon och jordgubbar och massvis -- massvis med grädde på kanske lite ljus men det glömmer jag nog att köpa
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:26 Ad_Hoc:gulligtmen är det tillräckligt gulligt undrar jag
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:28 ennie:okvilken fin pungkula
aristoteles Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:29 BLODÅDRA:massvis med grädde
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:30 BLODÅDRA:vilken fin pungkulavill du smakadu kan få gömma den bland grädden i tårtan till kalaset
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:33 ennie:du kan få gömma den bland grädden i tårtan till kalasetnej vill inte ha kön i min tårta --kön är likamed inget bra för jag gillar inte pungar och inte kulor och sånt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:34 BLODÅDRA:men är det tillräckligt gulligt undrar jagJa
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:36 Ad_Hoc:Jaså gulligt så det pirrar lite i magdjupet, längst ner där i slutet ---slutet av monsterdjupet för där ska det pirra
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Jul 2009, 21:37 BLODÅDRA:så gulligt så det pirrar lite i magdjupet, längst ner där i slutet ---slutet av monsterdjupet för där ska det pirraHärligt, du kan le lite också