Aviseringar
Rensa alla

Ni är mina offer


Ämnesstartare

gammalumare: sr???

silk road 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

silk road 

mog1 att tipsa om sånt här ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: okej men kan du börja lönnmörda mig? först min lilla familj (så de ej ska behöva lida) & sedan mig.

Jag kan dessvärre bara mörda människor jag hatar, tror jag iaf. Så du får se till att göra nåt hemskt först o sen får vi se om jag är så tuff som jag föreställer mig Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

mog1 att tipsa om sånt här ^^

om vad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Jag kan dessvärre bara mörda människor jag hatar, tror jag iaf. Så du får se till att göra nåt hemskt först o sen får vi se om jag är så tuff som jag föreställer mig Icke!

hmm, vet ju inte hur jag ska vara för att just du ska hata mig... men det kanske visar sig, först måste vi skriv kontrakt på att du ska döda mig, så du inte lurar mig och misshandlar mig Galen du kanske e psyksjuk eller psykopat???GalenGalen

S3ON:

silk road 

töntigt namn :p är de tufffa lr?
är de en ny grupp av vänsterextremister??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annonsera ut dina tjänster på Deep Web


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: töntigt namn :p är de tufffa lr?
är de en ny grupp av vänsterextremister??

de är hjärndöda. 

inte direkt. 

dt är en svart marknad kind of


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

de är hjärndöda. 

inte direkt. 

dt är en svart marknad kind of

töntliga nr 1 isf silk road haha
"silk" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
annonsera ut dina tjänster på Deep Web

är det en hemsida på internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: mm, vet ju inte hur jag ska vara för att just du ska hata mig... men det kanske visar sig, först måste vi skriv kontrakt på att du ska döda mig, så du inte lurar mig och misshandlar mig  du kanske e psyksjuk eller psykopat???

Fast ifs, hatar jag dig skulle jag nog vilja plåga dig mer än att döda dig. Så jag är nog inte rätt apa för detta jobb ändå :-/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Fast ifs, hatar jag dig skulle jag nog vilja plåga dig mer än att döda dig. Så jag är nog inte rätt apa för detta jobb ändå :-/ 

Tänkte det också.. drf behöver vi kontrakt (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Tänkte det också.. drf behöver vi kontrakt (y)

Kontrakt kan väl brytas lätt, eller har du en lönnmördare på mig som ser till att min familj blir mördad om jag bryter det?.. Men jag har inte så mycket hat i mig så få inga förhoppningar om nåt nu Icke!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Kontrakt kan väl brytas lätt, eller har du en lönnmördare på mig som ser till att min familj blir mördad om jag bryter det?.. Men jag har inte så mycket hat i mig så få inga förhoppningar om nåt nu Icke!  

Vad jag än svarar kan du inte vara säker så vi får skriva ett till kontrakt... Ett på att jag lvar att du inte ör om du bryter kontraktet och ett om att.. Det där andra vi bestämde 

lr vrf inte bara göra ett kontrakt med allt viktigt i ett och samma kontrakt??

kontrakt kontrakt

Ser framemot det här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Vad jag än svarar kan du inte vara säker så vi får skriva ett till kontrakt... Ett på att jag lvar att du inte ör om du bryter kontraktet och ett om att.. Det där andra vi bestämde 

lr vrf inte bara göra ett kontrakt med allt viktigt i ett och samma kontrakt??

kontrakt kontrakt

Ser framemot det här

Det blir många kontrakt nu asså..vi behöver nämligen ett till, på att du kommer tillbaks o försöker lönnmörda mig o inte drar till andra sidan på en gång Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: är det en hemsida på internet?

Det är den dolda delen av internet som man bara kan nå om man vet vart den finns


   
SvaraCitera