Aviseringar
Rensa alla

Ni får inte missa stadens slut.


Ämnesstartare

Ja du. Det var ju nu man skulle öppna sin kreativa själv innuti och bara let go. Jag försöker beskriva min situation genom detta.

Åh, du måste smaka,
färsk ost på riskaka

Åh så man hör. Med tanken det bör. Vara bra, ma. Höra pojkvännen säga så, ja det ska man lyssna på. Få lov att lyssna på, eftersom jag är här då. Att detta fält är crazy, det är att han inte efter att förmå. Men han tycker också det är väldigt vackert, och någonting att spara på.

Jag hör raptexten innuti min hjärna. Jag är nya Eminem. En studsande batman i mitt huvud hela dagen. Ni ska veta hur bra, ord jag kan ta, det klingar bra, i mitt huvud. Väldigt bra, detta öppnar en kreativ själ.

Orden bara kommer.

Jag känner att detta kommer bli mitt livs genombrott.

Slut på det. Nu är det mera rim och stim. Han står och kliar på sina bollar. Vilka bollar får ni tänka efter. Det finns flera bollar, t.ex. bollarna på armbågen med. Ni kanske tänker, men ett kön har ändå två bollar och är en och samma grej (manligt kön jag då hänvisar till wikipedia) och armar är TVÅ olika grejer med en boll VARSIN, inte som ett manligt körn som är EN grej och har TVÅ grejer. På så sätt är det mest sannolikt att ni tänker könliga-tankar. Och kanske vågar lita på att ni faktiskt har rätt. Men man kan aldrig vara HEEELT säker.

Vissa människor skrattar. Andra de krattar. Vissa skrattar åt likör, andra skrattar åt folk som dör. Det vi ändå ska vara säkra på, är att likören ändå inte alltid kommer bestå. Så fortsätt skratta, och våga kratta.

En skugga sprang förbid. Jag tycker min pojkvän är lik han i Scrubs. Att nämna moderna ting i en dikt kan få förstå. Det är ju lite bak i tiden man med dikter tänker på. Men ni måste förstå. Moderna ting kunde lika gärna ha skett då.

Kanske kommer redigera denna en aning, men nu publicerar jag innnan en bomb av tekniskens under slås ner. Tack för mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

[bigsmile]

"DET ÄR HAN! DET ÄR HAN!!!!"

hahahaha :Z

du fattar. [love] till dig.

kaboom_hihi:

[surprised]

jag antar att det är ett gott ting. 😀 jag menar äppelkaka med vaniljvisp kan ju vara en riktig höjdare. min P kom på det nyss. att det var äppelcake. jag såg det bara som en sörja. en plaskig sörja. ungefär som om man silar vattenmakaroner (mjölk) och låter mojset vara kvar. unefär sådan sörja. tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst är det härligt när man bara släpper spärrarna och skriver?
Kärlek till dig.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

"DET ÄR HAN! DET ÄR HAN!!!!"

hahahaha :Z

du fattar. [love] till dig.

EHEHEH. När kommer ni till Oslo då? [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Visst är det härligt när man bara släpper spärrarna och skriver?
Kärlek till dig.[love]

[love] till dig.

SUKOF:

EHEHEH. När kommer ni till Oslo då?

NUUUUUUUUUU 😀 tar bussen kl 00.34

daisuki Duckieeee:

[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

NUUUUUUUUUU 😀 tar bussen kl 00.34

HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111ettvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioo svosvosv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111ettvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioo svosvosv

fem sex sju åtta fem fem fem sju tre nio tio elva tolv fem fem fem fem fem femfem fmem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha wtf.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

jag antar att det är ett gott ting.

ja du har så rätt det var precis vad jag menade[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera