Aviseringar
Rensa alla

Ni har ett fucking uppdrag!


Ämnesstartare

Roa mig i ca 3 timmar. GOGO


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

När ska du sova då?
Jag borde sova nu. Men nä kan ej. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sova på natten? Dagens ungdom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en ligamatch vid halv sju. Fucking värdelöst att möta Kanadensare. Enda tiden vi lyckades hitta på hela veckan då vi inte kan spela i helgen [smile]

Bedre att dygna än att sova ett par timmar


   
SvaraCitera

Ligamatch?? I vad?? :OO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ligamatch?? I vad?? :OO

Dewta2
[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något datagrejs säkert!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahvavarejasa


   
SvaraCitera

Budolicious:

Dewta2

Aha lycka till!

Tyvärr saknar jag förmågan att roa folk, kan knappt roa mig själv just nu men seinfeld kan slå ihjäl många timmar åt en. Det är iaf min plan för natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

själv just nu men seinfeld kan slå ihjäl många timmar åt en. Det är iaf min plan för natten.

Nej gå inte!! Jag har inga fler Peep Showavsnitt att kolla på. 🙁
Jag började kolla på Little People Big World men de skulle låta avliva sin älskade hund och det ville jag ju inte se.

Kanske kan kolla på nya two and a half menavsnitt???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ahvavarejasa

Svårutlistat!


   
SvaraCitera

isola:

Nej gå inte!! Jag har inga fler Peep Showavsnitt att kolla på. 🙁

Nej då jag är här mä! Tills jag blir trött. =) åh peepshow har jag tänkt många gånger att jag ska börja se men har inte blivit av. Kanske får ta tag i det den närmsta tiden.

Nää man vill inte se serier där de avlivar djur 🙁 men vet inte vad man ska se se stanna här!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

anske kan

Gillaru peep show? då tipsar jag om That mitchell and webb look. Ooooch man stroke woman!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Sova på natten? Dagens ungdom

Jag vet att han inte är det, men jag har alltid känslan av att Budo är några år äldre än mig av någon anledning, så när jag först läste det du skrev så tänkte jag "wtf nubjävel[tired]" o sen ba "oh wait[sad]"

Vad händer om 3 timmar? Funkar inte powernap i 3 timmar?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Svårutlistat!

Trodde att du hade blivit en sportis och skulle åka iväg och spela hockematch mot biffiga jänkare! (kanske kallar man inte kanadensare för jänkare)

El Guaje:

Nej då jag är här mä! Tills jag blir trött. =) åh peepshow har jag tänkt många gånger att jag ska börja se men har inte blivit av. Kanske får ta tag i det den närmsta tiden.

Braa!
Du borde börja. Jättekul är det. Letar febrilt efter säsong åtta som i början av månaden började sändas på engelsk tv men inte ännu verkar nått nätet i någon gratisform.

Budolicious:

Gillaru peep show? då tipsar jag om That mitchell and webb look. Ooooch man stroke woman!

Mjaaa vill fortfarande se dem som Mark och Jez ju [sad] Vill oftast inte se karaktärer ur serier jag kollar på i intervjuer heller. Vill se dem som sina rollfigurer liksom!


   
SvaraCitera