Aviseringar
Rensa alla

Ni har inte sett det sista av alfahannen!!!


Ämnesstartare

Alfahannen hälsar att han kommer att komma tillbaks när ni minst anar det! 

Diskutera.. 


   
Citera
Ämnesstartare

kan någon ta hans roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur blir det med omröstningen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste nt att du var polare med mcluver :sss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
hur blir det med omröstningen? 

Han lägger det ansvaret på mig, och ber dig styra Stekarens shitlist. skulle be dig kolla där så du vet hur det fungerar. 

Den 26:e jan kommer The Alpha Rumble att äga rum!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjalbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Den 26:e jan kommer The Alpha Rumble att äga rum!

men hur kommer det att ske utan honom?

S3ON: Han lägger det ansvaret på mig, och ber dig styra Stekarens shitlist. skulle be dig kolla där så du vet hur det fungerar.

Skall du bli den nya alfahannen? Jag skulle aldrig kunna vara en alfahanne :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turbanbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: men hur kommer det att ske utan honom?

Han ber mig styra det, med väldigt detaljerad information. Så jag vet exakt hur han vill ha det nu! 

Anura: Skall du bli den nya alfahannen? Jag skulle aldrig kunna vara en alfahanne :p

Nej, ingen ersätter Alfahannen, Alfahannen kommer tillbaks när ni minst anar det ju! Stekaren är i Österrike och upptagen när The Alpha Rumble enligt kalendern skall äga rum. 


   
SvaraCitera

Om han nu var en riktig alfahane så skulle han acceptera att hans tid är över och flocken inte längre behöver hans tjänster. Det är så det funkar. Detta blir ju bara löjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leijonsparf är den riktiga alfahannen. han har väl varit tsm med flera tjejer från um? pimp


   
SvaraCitera
Draug

S3ON: Alfahannen hälsar att han kommer att komma tillbaks när ni minst anar det!

kan ta han närsomhelst oväntat lr väntat! men en fallen hanne når sällan upp till toppen igen. fast det är nog bara han själv som ansett att han suttit på toppen från första början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10 dagar kvar till The Alpha Rumble, vem som är den riktiga Alfahannen får vi veta då! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD ÄR DET MAN SÄGER? KILL THE MESSENGER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
VAD ÄR DET MAN SÄGER? KILL THE MESSENGER

GÖRE!!!


   
SvaraCitera