Aviseringar
Rensa alla

Ni killar som är oskulder


Lemasives:

Har ni någonsin funderat på att böga bara för att bli av med den, alltså kanske inte direkt bli bög men låta er riddare utforska mörkrets dal iaf en gång?

Oja, men det kändes liksom inte likvärdigt.

Bögar är för lätta helt enkelt.


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig


   
SvaraCitera

Nej och åter nej. [tired]


   
SvaraCitera

Lemasives:

Har ni någonsin funderat på att böga bara för att bli av med den, alltså kanske inte direkt bli bög men låta er riddare utforska mörkrets dal iaf en gång?

Men haha, du igen. seg kväll, eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näpp


   
SvaraCitera

Mojo_:

Men haha, du igen. seg kväll, eller vad?

Hahah du då`? xd


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hahah du då`? xd

otroligt seg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Har ni någonsin funderat på att böga bara för att bli av med den, alltså kanske inte direkt bli bög men låta er riddare utforska mörkrets dal iaf en gång?

HAHAHHAHAH började asgarva rätt ut! xD "Mörkrets dal" hahahahah [bigsmile]
MEN NEJ!


   
SvaraCitera

Aldrig seriöst övervägt det. Det skulle nog kännas skumt eftersom jag inte tänder på killar.

Däremot har man ibland tänkt att allting skulle varit mycket enklare om man varit bög. Det hade ju bara varit att gå till närmaste bögklubb så hade saken varit biff. Som bög så har man ju ett val att antingen vara undergiven eller dominant. Som heterosexuell kille så måste man i princip alltid vara den ledande, annars får man inget. Vilket jag och många andra har fått erfara.


   
SvaraCitera

när räknas den som borta då, när man fått eller när man gett?[shake]


   
SvaraCitera

Skriver eftersom jag är snygg tjej-oskuld: Nej, men däremot har jag seriösa planer på att bli asexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

snygg tjej

Får man fresta med ett styck samlag?! [blush][bigcheers]


   
SvaraCitera