Aviseringar
Rensa alla

Ni kvinnor som inte tänker rösta på SD..


Ämnesstartare

Hur resonerar ni kring det faktum att antalet våldtäkter i vårat land ökat till en extrem nivå? Gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter var mer eller mindre icke-existerande för något decennium sedan men idag är det vardagsmat.

Läsvärd artikel:
http://snaphanen.dk/2010/08/15/s%C3%B8ndagskronik-sverige-%E2%80%93-valdtaget-la...

Aftonbladets smått underhållande och pinsamma artikel där de förklarar varför Sverige har 8 ggr fler våldtäkter än Danmark (som tack vare Dansk Folkeparti har en väldigt bra invandringspolitik):
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7581764.ab

Fakta:
"Våldtäkter per land

Lesotho: 91,6

Sverige: 53,2

USA: 28,6

Zimbabwe: 25,6

Norge: 19,8

Israel: 17,6

Finland: 17,2

Danmark: 7,3

Kenya: 1,9

Turkiet: 1,4

Japan: 1,2

Källa: Siffrorna gäller anmälda våldtäkter per 100 000 invånare och är från 2008. Listan är ett urval av de länder som ingår i UNODC:s rapport."

Bryr ni er inte om detta så länge det inte är ni själva som råkar illa ut? Har ni något emot att få era (under)liv förstörda av en liknande företeelse?


   
Citera

Jag lovar att rösta på sd om ni slutar använda internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Jag lovar att rösta på sd om ni slutar använda internet

Jobbigt att inte kunna fly från sanningen eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara för att antalet anmälda fall ökar betyder inte det att antalet våldtäkter ökar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att jag inte måste så vid spisen, baka bullar och klämma ut 945st ungar som skulle tvingas gå med i SDjugend.


   
SvaraCitera

konsekvent:

Hur resonerar ni kring det faktum att antalet våldtäkter i vårat land ökat till en extrem nivå? Gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter var mer eller mindre icke-existerande för något decennium sedan men idag är det vardagsmat.

Du menar antalet anmälda våldtäkter. Och det är tack vare en aktiv sexualundervisning de senaste 15-20 åren. Inte alls konstigt :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnor våldtar också

så ni vet, alltså


   
SvaraCitera

random firl:

kvinnor våldtar också

så ni vet, alltså

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagharenkattunge:

Du menar antalet anmälda våldtäkter. Och det är tack vare en aktiv sexualundervisning de senaste 15-20 åren. Inte alls konstigt :).

Hur förklarar du skillnaden på anmälda våldtäkter här gentemot Norge och Danmark? Endast genom att vi har bättre sexualundervisning? [tired]


   
SvaraCitera

konsekvent:

Hur förklarar du skillnaden på anmälda våldtäkter här gentemot Norge och Danmark? Endast genom att vi har bättre sexualundervisning?

Yep, det är det enda vi har belägg för idag.


   
SvaraCitera

Det är SD som våldtar samhället med sin idiotiska politik


   
SvaraCitera
time
 time

om jag blev våldtagen av en man med svensk nationalitet skulle jag inte vilja förklara krig mot sverige.

om jag blev våldtagen av en man med ickenordisk nationalitet skulle jag inte vilja driva ut alla invandrare från landet.

...och varför inte? För att det rör sig om EN maktkåt individ. Statistiken SD/NDare använder pekar ut människor av ickenordisk härkomst. Det rör sig om nedtystning av våldsbrott som begåtts av svenska män och kvinnor, för att kunna peka på fel hos muslimer. Islamofobin har växt sig alldeles för stark just nu, och det är snarare den som är rötan i samhället, inte det Sverigedemokraterna och ND försöker peka ut. Det här är populism och det enda de gör är att sprida missnöje hos ett folk som inte påverkats - eller någonsin "tvingats anpassa sig" som vissa utrycker det - av islam.

Om ni är stolta över Sverige, så bevara då Sverige svenskt - inte tyskt på 40talsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget emot våldtäkter, kan kvinnorna gott ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konsekvent:

Hur resonerar ni kring det faktum att antalet våldtäkter i vårat land ökat till en extrem nivå?

Det är jag som springer runt och våldtar alla killar,
ska nog faktisk våldta dig efter större eftertanke.

vet ej varför jag gillar att våldta killar, tror nog att det har något att göra med mitt amerikanska medborgarskap...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som ens försöker våldta mig kommer få hela sin familj våldtagen och jag skojar inte så jag skiter i om ett parti kommer minska våldtäkterna i det ladnet som jag befinner mig i.
Ingen kan röra mig.


   
SvaraCitera