Aviseringar
Rensa alla

Ni kvinnor som inte tänker rösta på SD..


time
 time

Alcea rosea:

vet ej varför jag gillar att våldta killar, tror nog att det har något att göra med mitt amerikanska medborgarskap...

Samma här--
(tror du har nåt på spåret)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så alla invandrare som redan är medborgare ska sparkas ut tycker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagharenkattunge:

Du menar antalet anmälda våldtäkter. Och det är tack vare en aktiv sexualundervisning de senaste 15-20 åren. Inte alls konstigt :).

Vilket även skett i danmark.

Så varför har de färre våldtäckter?

timeisrunningout:

För att det rör sig om EN maktkåt individ.

Maktkåt?

Är ju uppenbart att det handlar om sexualdrift.

90% av samlagen så va killen definitivt ute efter njutning, att det skulle vara någon sorts mystisk patrialkalisk sammanslutning är uppenbart bullshit,
vet alla som någonsin träffat en man.

timeisrunningout:

rida missnöje hos ett folk som inte påverkats - eller någonsin "tvingats anpassa sig" som vissa utrycker det - av islam.

Toleransen mot Islam är skyhög i det här landet.
Man kan snacka skit om judar, och speciellt kristna,
men säger du något om en muslim är det inte intolerans, det är RASISM.

Jag är nästan aldrig i förorterna, men ändå måste jag klä mig annorlunda på min arbetsplats, där muslimer inte ens är majoritet.


   
SvaraCitera

OF 5:

bara för att antalet anmälda fall ökar betyder inte det att antalet våldtäkter ökar


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

Det är jag som springer runt och våldtar alla killar,
ska nog faktisk våldta dig efter större eftertanke.

timeisrunningout:

Samma här--
(tror du har nåt på spåret)

Akta er, det finns högerextremister i tråden och de får sällan ligga. Och med tanke på incidenter som Pride 2003, så kan det mycket väl hända att de inte drar sig för att ta för sig det de anser att är deras, i.e. de svenska kvinnorna [bigsmile].


   
SvaraCitera
time
 time

Greger_EFG:

Maktkåt?

Är ju uppenbart att det handlar om sexualdrift.

Klart det handlar om sexualdrift. Våldtäktsmäns sexuella preferens är då alltså att ta kontroll och dominera och framförallt ha makt över någon.

Vet väl minsta barnunge.


   
SvaraCitera
time
 time

Greger_EFG:

Jag är nästan aldrig i förorterna, men ändå måste jag klä mig annorlunda på min arbetsplats, där muslimer inte ens är majoritet.

Men åh buhu, då hör du till den minoritet som på något undermåligt plan påverkats av islam. Och eftersom du har det var det ju uppenbart att det jag sa inte hade med dig att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagharenkattunge:

Akta er, det finns högerextremister i tråden och de får sällan ligga

true dat.

timeisrunningout:

Samma här--
(tror du har nåt på spåret)

Du har nog rätt, men jag är också svensk medborgare.. kan mina våldtagningsvanor bero på det?


   
SvaraCitera
time
 time

Alcea rosea:

kan mina våldtagningsvanor bero på det?

jag tror inte det- jag har samma problem med pojkar och jag har finskt medborgarskap! [shake]

Ska vi skylla på Norden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

jag tror inte det- jag har samma problem med pojkar och jag har finskt medborgarskap!

aj då [shake]

timeisrunningout:

Ska vi skylla på Norden?

Alltid! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Våldtäktsmäns sexuella preferens är då alltså att ta kontroll och dominera

Vilket gäller majoriteten av män,
anser du att de är våldtäcktsmän?

timeisrunningout:

då hör du till den minoritet som på något undermåligt plan påverkats av islam. Och eftersom du har det v

Övriga drabbas av gatuvåldet(som ökat) överfallsvåldtäckter(som knappt fanns med i statistiken), och allmän inskränkning av yttrandefriheten genom hot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För varje gång en svensk tjej tvingas uppleva mångkulturens fasor så ökas tendensen att rösta på rätt parti.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Våldtäktsmäns sexuella preferens är då alltså att ta kontroll och dominera och framförallt ha makt över någon.

borde det inte vara lättare att köpa en prostituerad om det nu ligger till på det viset?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har uppdagats allt oftare om rapporter om våldtäkter mot män. Är det någon som känner till något om karaktären av såna här fall? Det känns aningen som ett "liberalt" brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

För varje gång en svensk tjej får uppleva mångkulturens fasor så ökas tendensen att rösta på rätt parti.

Fan vilken skön outlook eg.

Det viktigaste är dock att man håller rasisterna ute,
och fokuserar just på kampen mellan kulturer,
väst och mellanöst.


   
SvaraCitera