Aviseringar
Rensa alla

Ni människor?


Ämnesstartare

Varför är människor så falska och egoistiska.. Ibland känns det som att jag befinner mig i helvetet, detta är ett helvete för mig. Att bo tillsammans med er är som att bo tillsammans med djävulens barn. Ni har skadat mig så mycket, så hårt, så obarmhärtigt att jag knappt förstår hur jag orkar. Det är inte bara i gymnasiet, eller ute på stan utan överallt. Mitt inre håller på att brista. Jag är fylld av er ondska, ni har matat mig och jag börjar kräkas upp. När jag kräks så skadas ni, för det hat ni matat mig med ska ni få tillbaka.

För några dagar sedan såg jag en liten flicka halka och slå ansiktet mot marken så hon börja blöda. Eftersom jag bara stod några meter från henne borde jag ha hjälpt till henne. Jag gick fram till den lilla flickan och tittade henne i ögonen för att fråga om det gick bra. Helt plötsligt fick jag en chock och putade bort den lilla flickan. I hennes blick fann jag vad jag funnit i många människor blickar, jag fann hat och ondska, jag fann falskhet och otrogenhet. Jag sprang bort från den lilla flickan, bort från blicken jag fått av henne, jag sprang bort från mig själv.

Just nu funderar jag på två saker;

Antingen fortsätta leva i detta helvete eller begå något hemskt.. [chocked]


   
Citera

Nieve_Hukmin:

begå något hemskt

Röstar jag på.


   
SvaraCitera

Nieve_Hukmin:

begå något hemskt.

Finland och USA har haft skolskjutningar, tycker nog det är sveriges tur nu.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Finland och USA har haft skolskjutningar, tycker nog det är sveriges tur nu.

Är det bara finland och usa? Inget annat land i världen?


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Är det bara finland och usa? Inget annat land i världen?

Säkert massa [y] men det var väl de senaste? Eller? [zzz]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Säkert massa [y] men det var väl de senaste? Eller? [zzz]

Ingen aning.


   
SvaraCitera

Vad är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är du då? ett mongo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är att jag är för god, jag förlåter för lätt, jag kan och vill egentligen inte plåga. Det jag sett i er människor kan jag enbart jämföra med den ondska Gud beskriver att Helvetet består av.

Skolskjutningar är för små människor, är för människor som knappt vet vad hämd innebär. Mitt problem är inte att vilja hämnas. Människor hämnas, människor mördar, människor hatar osv. Jag vill bara gå härifrån, få leva i en annan värld. Men självmord utesluter jag helt då jag är troende. Jag tror på mig själv och min egen själ och kraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nieve_Hukmin:

min egen själ

du är weird[tard]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

vad är du då? ett mongo?

personangrepp, varnad


   
SvaraCitera

Tänk om alla bara kunde SLUTA MATA TROLLEN! [tired]


   
SvaraCitera

Nieve_Hukmin:

troende

På vad? [confused]

Tickstart:

SLUTA MATA TROLLEN!

Utopi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland känner jag inte igen min kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

personangrepp, varnad

[blush][love]


   
SvaraCitera