Aviseringar
Rensa alla

Ni måste anmäla er till högskoleprovet nu på momangen


Blivande_japan:

jobbigt ju!

om man har adhd kanske[crazy]

men ja, lite drygt är det la, överkomligt dock.


   
SvaraCitera

passaro:

om man har adhd kanske

AH DÅ KANSKE JA HAR ADHD DA
ELLER SÅ ANVÄNDER JA MIN HJÄRNA NÄR JAG GÖR D!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

AH DÅ KANSKE JA HAR ADHD DAELLER SÅ ANVÄNDER JA MIN HJÄRNA NÄR JAG GÖR D!!

[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Ska gå in med det imorgon (det är så skönt här, behöver bra gå med kontanter till Högskolan och det är trehundra meter från min skola [love]). Är det någon av er som investerat i den där guiden till högskoleprovet-boken? [blush]


   
SvaraCitera

Finns mycket gratis på internet så jag tror inte den hjälper så mycket, men får du lite bättre med hjälpa av boken kan det ju vara värt. Jag har aldrig tränat till provet, ska försöka träna lite iår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Är det någon av er som investerat i den där guiden till högskoleprovet-boken? [blush]

Nej! Men det finns någon slags bok på mitt bibliotek, tänkte låna den om jag hinner.


   
SvaraCitera
time
 time

Ögon i en plåthink:

Nej! Men det finns någon slags bok på mitt bibliotek, tänkte låna den om jag hinner.

Se bara till att det är den aktuella versionen. Vet några stycken som slagits om en guide till högskoleprovet så som det såg ut före 2012 [blush]


   
SvaraCitera

Betala för ett prov som man vet att man kommer att vara asdålig på känns ovärt ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Se bara till att det är den aktuella versionen. Vet några stycken som slagits om en guide till högskoleprovet så som det såg ut före 2012 [blush]

Nä, det är det nya! Möjligt är dock att de redan är utlånade och har fett långa köer nu. [crazy]


   
SvaraCitera

vad e plusgiro


   
SvaraCitera
Lokes

youngvobb:
vad e plusgiro

En grej på banken fast ändå inte som du kan använda för att överföra pengar i think


   
SvaraCitera