Aviseringar
Rensa alla

Ni med pojk/flickvän? Hur gör man?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej 18 år och har aldrig haft en pojkvän. Jag känner mig så ensam och skulle jätte gärna velat ha någon och känna sig omtyckt av. Jag vill ha någon relation men jag vet inte hur man gör? Skickar man snaps eller DM? Hjälp! Hur börjar man träffa någon?!


   
Citera
Ämnesetiketter

Skicka ett pm till Maymay vettja! 


   
SvaraCitera

det enda jag vet är att med tiden blir det för sent


   
SvaraCitera

vänta tills du blir jävligt kär i någon som verkar ha samma intressen som dig. sen är d bara att starta konvo om vad ni nu än gillar och sen går det en tid och någon skriver ska vi träffas? och ni blir gulliga med varann och han säger jag gillar dig och BAM BABY U GETTIN YOUR PUSSY LICKED 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Skicka ett pm till Maymay vettja! 

Ja de är en bra börjanTumme upp


   
SvaraCitera
M04
 M04

Asstriid:
Skicka ett pm till Maymay vettja! 

Håller med till 100%!Tumme upp


   
SvaraCitera

Hur blev jag inblandat i det här


   
SvaraCitera

Är bara att börja skriva till någon du tycker är intressant och se om intresset mellan är växer


   
SvaraCitera

dahlbear:
vänta tills du blir jävligt kär i någon som verkar ha samma intressen som dig. sen är d bara att starta konvo om vad ni nu än gillar och sen går det en tid och någon skriver ska vi träffas? och ni blir gulliga med varann och han säger jag gillar dig och BAM BABY U GETTIN YOUR PUSSY LICKED 

Glatt skålande tror inte det finns bättre förslagGlatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:

Glatt skålande tror inte det finns bättre förslagGlatt skålande

Han tänker nog på sig 


   
SvaraCitera

Jessicahehe:
Hej! Jag är en tjej 18 år och har aldrig haft en pojkvän. Jag känner mig så ensam och skulle jätte gärna velat ha någon och känna sig omtyckt av. Jag vill ha någon relation men jag vet inte hur man gör? Skickar man snaps eller DM? Hjälp! Hur börjar man träffa någon?!

Även om man är på samma plats men inte hittar varann så känns det romantiskt. Hmmm. Min kompis kompis bor i samma lilla stad som hela min släkt och jag undrar om vi kommer träffas där någon dag. Eller så kanske vi redan har gjort det. Jag har blivit stressad av två vänner av för mycket kul, se till att orken hänger med. 


   
SvaraCitera

Du borde läsa min bok. Jag tror du kommer att tycka om den.
instantbook.se
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade

Utöver det kan du googla de här orden, eller använda orden som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow


   
SvaraCitera

Jag är mig själv och alla killar står på rad. Tinder för dig som är lite äldre, man brukar kunna hitta riktigt mysiga killar se bara t att inte bli playad 


   
SvaraCitera