Aviseringar
Rensa alla

ni som är 169, 170 cm!


Ämnesstartare

Det är väldigt smalt .. jag är lite mullig men inte tjock är 170 och väger 65 (tränar också så lite muskler är det också) om jag vägde 60 skulle jag vara väldigt smal tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bruttan:

Det är väldigt smalt .. jag är lite mullig men inte tjock är 170 och väger 65 (tränar också så lite muskler är det också) om jag vägde 60 skulle jag vara väldigt smal tycker jag.

Låg tidigare själv på 60, brukade alltid vara hyfsad nöjd med min kropp, men sen fick jag för mig att jag skulle gå ner lite och mitt mål vad 55 först, men efter jag uppnådde 55 så bara fortsatt att äta ca. 500 kalorier varje dag, vet att det inte är bra och att jag har ett problem, men det blir som en ond cirkel.


   
SvaraCitera

Ligger runt 59-60. Har ingen bra åsikt om min kropp, men andra anser nog att det är smalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 175 cm och väger 60kg. känner mig asfet på vågen [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 170 och väger 48 kg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar inte ett dugg om hur mycket du väger!
Det handlar om känslan du har inom dig.


   
SvaraCitera
Spyro

175cm vikt 57kg,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

173 cm ca 65 kr. Kommer att börja jogga när snön är borta så får se då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pallex:

Det handlar inte ett dugg om hur mycket du väger!
Det handlar om känslan du har inom dig.

Helt rätt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjej91:

tack för era svar! ligger på 52 just nu. är inlags för andra gången. men nu är jag påväg, mot det friska!
vägde 43 när jag kom. så har kämpat. nu gäller det att hålla i, och acceptera sin kropp. det kommer ta tid, men jag ska klara det-
tack för era ord.
kram!

det var du som startade tråden va? jag har läst igenom den flera gånger, jag är som du, 1.70 lång och har också som mål att gå upp i 54 men är jätte orolig att det ska vara för mycket. hur lång tid har det tagit för dig att gå upp i vikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir nog finfint [crazy]


   
SvaraCitera

Jag är 169 cm lång och väger 48kg 🙂


   
SvaraCitera

Jag är 171 och väger 51 sist jag vägde mig men har troligen gått upp något kilo 🙂


   
SvaraCitera

Jag är 1.70 väger 55-56 och jag är modell. Så om något så väger du mindre än normalt vid 54 🙂 


   
SvaraCitera

🙂           


   
SvaraCitera