Aviseringar
Rensa alla

Ni som är eller har varit kära...


Ämnesstartare

Förbered för dödsångest mvh.

Image


   
SvaraCitera

Fru Luver:

Avtar någonsin "besattheten"?

Inte efter tio månader iaf [blush] saknar honom när han går på toaletten och sånt [cry] [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiaousagi:

saknar honom när han går på toaletten och sånt

du får väl följa med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har vart kär en gång... ska aldrig hända igen [no-no]


   
SvaraCitera

Fru Luver:

Avtar någonsin "besattheten"? Detta är ett tillstånd jag befinner mig just nu och nog levt med i 2-3 månader och jag blir bara mer kär för var dag som går.

Grattis du lider du av ''Limerence''.

''Limerence generally lasts between 18 months and three years, but further studies on unrequited limerence have suggested longer durations.''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Grattis du lider du av ''Limerence''.

känns rätt lugnt 18 månader är ju lyx [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

Avtar någonsin "besattheten"?

It sure does, men de är på det senare som kommer som man ska bygga sitt förhållande på, inte på "besattheten" man känner innan det [cute]

det är i smekmånadsfasen ni är i nu, allt är underbart och bra
sen kommer konflikterna 🙂 tar ni er igenom dem så blir det bra 🙂
så ge inte upp vid minsta lilla konflikt utan lös konflikten och gå vidare, just a tip [cute]


   
SvaraCitera

Fru Luver:

känns rätt lugnt 18 månader är ju lyx

Nej 18 månader med det är en jävla evighet och det är heller ingen garanti. Det är 18 månader till 3 år så har man tur så får man det, men man kan lika gärna få 2 år eller 5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Nej 18 månader med det är en jävla evighet och det är heller ingen garanti. Det är 18 månader till 3 år så har man tur så får man det, men man kan lika gärna få 2 år eller 5 år.

ja, vi får se helt enkelt.

Crypto:

sen kommer konflikterna 🙂 tar ni er igenom dem så blir det bra 🙂
så ge inte upp vid minsta lilla konflikt utan lös konflikten och gå vidare, just a tip

konflikter har vi haft ett fåtal redan och löst väldigt bra [y]

thanks


   
SvaraCitera

Fru Luver:

ja, vi får se helt enkelt.

Ja men orka verkligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Ja men orka verkligen...

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

konflikter har vi haft ett fåtal redan och löst väldigt bra [y]

jag och mitt ex hade väl en eller två stycken under det år vi var tillsammans, men ändå tog det slut (nej jag menar inte att det kommer ta slut mellan er två :)) men var beredd på större o värre konflikter 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

jag och mitt ex hade väl en eller två stycken under det år vi var tillsammans, men ändå tog det slut (nej jag menar inte att det kommer ta slut mellan er två :)) men var beredd på större o värre konflikter 🙂

jodå. är inte naiv, vet att det likagärna kan ta slut imorgon är mest fascinerad över den här känslan [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Den där känslan går inte ens att jämföra sen när du får ditt hjärta krossat i tusen triljoner bitar.

word


   
SvaraCitera

Fru Luver:

va?

Aha det är möjligt att jag blandat ihop hela grejen.

Du syftar enbart på känslan av att tycka om någon som du redan har?


   
SvaraCitera