Aviseringar
Rensa alla

Ni som är haj på drugz, narkotikaklassade läkemedel and stuff, hjälp mig!!!!


Ämnesstartare

När jag var liten och jätterädd för tandläkaren, alltså varken vågade ta emot bedövningssprutan eller lustgas.. Efter ett flertal tandläkarbesök där jag så fort jag fick syn på bedövningssprutan fick panik och började gallskrika, erbjöd tillslut en tandhygienist mig att dricka något lugnande preparat från mugg, som skulle göra mig väldigt avslappnad och ge en otroligt "skön känsla". Jag vägrade självfallet även detta alternativ eftersom att jag var jätterädd för allt det okända och inte litade på någon.. 

Hur som helst, vad var det för vätska de erbjöd mig?? Minns att den var lite svagt gulfärgad och doftade lite ngn blandning av svag citrus och nåt mint-aktigt.

Skulle jättegärna vilja veta, mvh!!!         


   
Citera
Ämnesstartare

Kissotin 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:(( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som vet???

jag ska inte börja knarka heller, bara undrar!!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfin, kodein kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vad var det för vätska de erbjöd mig?

Dormicum (midazolam), stark bensodiazepin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur mkt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonesome Sparrow:
hur mkt var det.

typ en fjärdedel av en mugg kanske, lr 5e-del.. ej ett par droppar iaf om man säger så. 

Morgonstjärna:

Dormicum, stark bensodiazepin

hmmm, tror ej, de ville ju att jag skulle dricka det där! dormicum ges väl vara som injektion lr rektalt?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: hmmm, tror ej, de ville ju att jag skulle dricka det där! dormicum ges väl vara som injektion lr rektalt?

Dormicum ges som vätska att dricka hos tandläkaren, det är en av två lugnande mediciner som används inom tandvården, den andra är stesolid som ges som vanligt piller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:

Dormicum ges som vätska att dricka hos tandläkaren, det är en av två lugnande mediciner som används inom tandvården, den andra är stesolid som ges som vanligt piller.

aha ok! Tack!! 🙂 


   
SvaraCitera