Aviseringar
Rensa alla

Ni som är söta


Ämnesstartare

Har ni kommit undan med en del saker pga. ni är söta?Galen

obs alla är söta 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nä, söt är inte ett ord som går att beskriva mig med, men har kommit undan med saker pga artighet och intelligens och allmänt uppföra mig väl.

Har nog haft överseende med saker från andra pga söta däremot, lite för lätt ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   ja


   
SvaraCitera

Jag är inte söt kanske, men däremot charmig eller något däråt. Och bra uppförande.


   
SvaraCitera
Kudhos

Är sur, bitter, hetRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa säger att jag är söt och då blir jag arg


   
SvaraCitera
mynona

Det har jag säkert. Alla motsvarar väl någons skönhetsideal, och när man åsamkar någon attraktion så kan man också komma undan med saker. Jag kanske inte kan nämna när det har skett, men finns säkert tillfällen när det hade sett annorlunda ut annars. 


   
SvaraCitera
Draug

ne har varit bitter och besk sen den dagen jag föddes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
ne har varit bitter och besk sen den dagen jag föddes.

tror du behöver kärlek, kramar, komplimanger, pussar, uppmärksamhet... så mkt tills du tkr det är jobbigt
kram


   
SvaraCitera
reben

jaja fick asmkt loot även om jag va sämst


   
SvaraCitera
Draug

tjabbatjenahallå: tror du behöver kärlek, kramar, komplimanger, pussar, uppmärksamhet... så mkt tills du tkr det är jobbigt
kram

Mjo kanske prioriterar jag sånt lägre än jag bordeRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Mjo kanske prioriterar jag sånt lägre än jag bordeRodnar

Gladja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men önskar att jag var söt så att jag kunnde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släppt undan grejer pga sött småsyskon och kanske ngn gång på jobb också, eller ja, varit lite mildare iaf. Men ja, självklart har jag själv klarat mig ur grejer pga vet hur man ska bete sig för att göra det just då. Men eftersom jag har ett normerat utseende så åtnjuter jag ju privilegier som folk som ej har det ej gör hur de än beter sig och det måste man komma ihåg. 


   
SvaraCitera

Ja           


   
SvaraCitera