Aviseringar
Rensa alla

Ni som blivit friska.. Bröst?


sculptura:

Sluta säg "men små bröst är fint"... det kan uppmana tjejer. :p

Mja, benrangel är inte bra [sad]


   
SvaraCitera

Tja, jag hade typ ätstörningar mellan 11-12 år, var i den mest kritiska tiden under puberteten där som mest hände... Brösten slutade inte växa för det... Fast jag hann skärpa mig och se det lilla äckliga som fanns kvar innan det blev "riktigt" allvarligt.. Vet ju inte förstås hur det är med dig... Men eftersom du är 18 kommer nog dina bröst ha ca 2 år till på sig att växa, även fast jag tyvärr inte tror det kommer vara så stor skillnad? Och har du inte fått mens, eller din mens slutade när du vägde lite, så har du antagligen varit ganska mycket smal, det krävs rätt mycket för att mens ska sluta av ätstörningar vad det sägs iaf. [smile]

Notera att detta kanske inte är 100% * [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kornelia77:

Jag blev lite klokare och efter mkt kämpande gick jag upp igen. Är nu 18 och är helt normalviktig och fri från sjukdomen!! MEN, brösten är fortfarande små..

Ni som gått ner mkt i vikt, och sen gått upp, tog det lång tid innan ni även fick bröst? Och mens?

Shitt vad jag känner igen mej! Skulle lika gärna kunna varit jag som skrev tråden! :O Är också 18 och har typ inga bröst alls efter flera års "trubbel". Är nu normalviktig sedan ett år typ, och brösten har väl kanske växt någon centimeter bara.. Ska på kvinnokliniken om några veckor och kolla varför inte mensen startar någon gång :/. Normalt ska det ta typ ett halvår efter att man uppnått normalvikt för att utvecklingen ska fortsätta och så, men i mitt fall så stämmer det inte...

Och föresten, förlåt, men det kändes lite skönt att veta att det finns fler som jag :). Får du också ofta höra att su ser mkt yngre ut än 18? Det får jag..[n] Ha det bra och lycka till[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick ned 10 kg i 16-19 års åldern pågrund av stressproblem.
Maten gick inte att få ned i magen.

När jag stannade på vikten 45kg så hade jag gått från en B kupa till AA kupa. Nu när jag väger 10 kg mer igen (sen några år tillbaka)så har jag fortfarande AA kupa. Men jag vet att brösten växer tills man är 25 så jag bryr mig inte än. Äter bara vanlig mat och ser till att kroppen är hälsosam. [rolleyes]

greentea:

Och föresten, förlåt, men det kändes lite skönt att veta att det finns fler som jag :). Får du också ofta höra att su ser mkt yngre ut än 18? Det får jag.. Ha det bra och lycka till

Jag är 21 och togs nyss för 14 pågrund av att jag är så pass plattbröstad och "ser ung ut i ansiktet."
Men jag bryr mig inte om det. Då är det värre när man blir tagen som kille när man har sportat (och går in i "fel" omklädningsum och blir tillsagd) för att man inte har några bröst. Dock är det ju skönt att man inte har något ivägen som guppar när man är ute och springer, så jag vet inte vad man ska tycka.[cute]


   
SvaraCitera

"Nyttiga fetter" säger ni [surprised] typ som avokado?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera