Aviseringar
Rensa alla

Ni som bor i en etta!


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och såklart går det inte att bifoga bilder

"/ funkar det inte nu heller?

Vincenco:

och inte en tvåa?

har inte råd "/

OF 5:

ettor blir inte mysiga och hemtrevliga det är omöjligt

"/

André Vifot Haas:

Kan slänga upp lite bilder imorgon!

åh, vad bra! 🙂 jag kan tänka mig att det kan bli mysigt samtidigt kanske det inte riktigt känns som om det är ens lägenhet? utan mer som ett vanligt rum man har hos föräldrarna.. så jag inte vill känna liksom, utan mer att "det här är mitt nya hem"[cute]

Klorofyl:

trist, men jag gillar den, den

åh, vilka fina bilder![smile]


   
SvaraCitera

endagitaget:

"/ funkar det inte nu heller?

Nope [mad] Men hursomhelst, det är lika lätt att göra en etta mysig som det är att göra en 4 mysig, om inte lättare då du inte har så gott om tomrum..


   
SvaraCitera

endagitaget:

Någon här som bor i en liten etta och kanske kan posta bilder på era små lägenheter? 🙂 Oavsett om ni har rum+kök eller rum+kokvrå t.ex.

När jag har städat, sure.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Jag gillar min etta,

Jag gillar din etta,


   
SvaraCitera

schism:

det vore jobbigt om det bodde TVÅ i en etta med

orka dela på vad äre typ 20-30 kvm.

Ok, men det finns 1:or som är större än en kaninbur - och självklart var det dem jag syftade på! [crazy]


   
SvaraCitera

Min pojkvän har en etta, en stor etta om jag förstått det rätt (det är typ den enda ettan jag varit i, så jag har inget att jämför så, men de kallar den stor [blush]).
Den är hur fin som helst (och finare blir den). Den har ett riktigt kök, som inte är pyttelitet.
Jag bodde i en trea förut, som inte var fin eller mysig någonstans. Så det hänger nog inte så mycket på storleken, utan det blir vad man gör det till. [smile]

schism:

2 pers i en etta?

Tror att det går utmärkt, om man har tålamod och så med varandra.
Jag hoppas det iaf, eftersom jag om någon vecka komma bo i en etta med Mario. [zzz]


   
SvaraCitera

Renesmee:

Ok, men det finns 1:or som är större än en kaninbur - och självklart var det dem jag syftade på! [crazy]

Ettor större än ca 30 kvm? öh.. va? Det är väldigt ovanligt. Aldrig sett över 32 iaf, och det är på tok för lite för 2 pers.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tror att det går utmärkt, om man har tålamod och så med varandra.
Jag hoppas det iaf, eftersom jag om någon vecka komma bo i en etta med Mario. [zzz]

Det beror på livsstil, är man såna som inte är hemma ofta så kanske det funkar -- annars tror jag det är för drygt. Men lycka till ändå [bigcheers]

Hur stor är den?


   
SvaraCitera

schism:

Det beror på livsstil, är man såna som inte är hemma ofta så kanske det funkar -- annars tror jag det är för drygt. Men lycka till ändå [bigcheers]

Vi är hemma ofta. [blush]
Men jag tror att det kommer gå bra. Jag har ju bott där veckovis i ett år nu, har nog varit mer där än hemma. Och vi har inte tröttnat på varandra, drivit varandra till vansinne eller bråkat något alls.
Tror det blir bra. [smile]


   
SvaraCitera
zIGGE

schism:

Det är väldigt ovanligt. Aldrig sett över 32 iaf, och det är på tok för lite för 2 pers.

Ettor mindre än 30 är ovanligt, sålänge det inte är en studentlägenhet.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vi är hemma ofta. [blush]
Men jag tror att det kommer gå bra. Jag har ju bott där veckovis i ett år nu, har nog varit mer där än hemma. Och vi har inte tröttnat på varandra, drivit varandra till vansinne eller bråkat något alls.
Tror det blir bra. [smile]

yäää det funkar säkert


   
SvaraCitera

vill flytta in i en och ha en massa spelkonsoller och inget liv och en massa mega drivespel.


   
SvaraCitera

schism:

det är på tok för lite för 2 pers.

Det är nog väldigt individuellt [crazy]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

vill flytta in i en och ha en massa spelkonsoller och inget liv och en massa mega drivespel.

Får jag också bo med dig då?


   
SvaraCitera

Renesmee:

Det är nog väldigt individuellt [crazy]

nej universiellt.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

schism:

nej universiellt.

Ah, det också [bigsmile]


   
SvaraCitera