Aviseringar
Rensa alla

Ni som ej bor hemma, hur ofta pratar ni med era föräldrar?


Ämnesstartare

kakakaka:
Varje/varannan dag. Tycker om min familj. 

Detta. 


   
SvaraCitera

Tänkte göra en sånhär tråd för några dagar sedan!!

iallafall så pratar jag med mamma några gånger i veckan medan jag pratar med pappa någon gång i månaden (dock dröjde det två månader mellan senaste gångerna..). Får dåligt samvete av att vi pratar så sällan och att det alltid är han som ringer, men har oftast inget att prata med honom om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen: Får dåligt samvete av att vi pratar så sällan

Ah, så känner jag med. Sedan när det gått länge så vågar jag ej ringa för att jag skäms, speciellt till mina far- och morföräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Detta. 

haha vad håller ni på med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha vad håller ni på med

Har problem m mina personligheter nuförtiden så båda får va m o leka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2-3 gånger i veckan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta har ju inte siamesiska tvillingar som föräldrar så det blir ju lite svårt att välja vilken förälder man ska rösta efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästintill varje dag, för att min mor är en otroligt tjatig människa som ringer eller skriver på facebook om varenda tanke hon någonsin haft

Min far har jag inte haft kontakt med på 10 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När dem ringer :p


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Bor 16 mil bort och flyttade hemifrån för 4 år sen. Vi hörs  typ varannan vecka. Men visda perioder hörs vi inge på typ 1 månad. Tycker dock inte det har att göra med hur bra kontakt en har. Är väldigt nära mina föräldrar 🙂


   
SvaraCitera

Pratar med dem en gång i månaden typish.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag bodde i London (dvs. fram till igår) pratade jag med mami varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går i perioder, beror på om jag svarar antar jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kmr nog ringa/besöka/bli uppringd av 1 gång i veckan kanske, ungefär så ofta de har snackat med sina föräldrar

när de är iväg o reser ibland brukar vi ej prata på veckor :d lugnt o skönt 


   
SvaraCitera

Tycker att det såklart kan vara bra att hålla kontakt så ofta det passar med sina föräldrar. Bor fortfarande hemma, men kommer förhoppningsvis att flytta hemifrån redan i höst. Har ingen kontakt med mamma och ett dåligt förhållande till min pappa, så det blir antagligen inte så mycket prat där i mellan mot framtiden. 


   
SvaraCitera