Aviseringar
Rensa alla

Ni som fick biobiljett, vilken film har ni valt eller ska välja att se?


dwadw
Ämnesstartare

Själv valde jag Black Widow, för det var det enda som jag var sugen på just nu som går på bio.


   
Citera
Ämnesetiketter
L Y S

dwadw:
Själv valde jag Black Widow, för det var det enda som jag var sugen på just nu som går på bio.

Har du sett den? Hur var den?


   
SvaraCitera

Jag har sett den också! Gillade den på bio, vet inte om jag hade gillat att se den på datorn eller tvn lika mycket. Kanske inte ser den igen på ett tag heller, men tyckte om den oavsett. Men jag är Marvel-simp också såatteh 


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:

Har du sett den? Hur var den?

Yep, såg på den igår. Jag tycker iallafall att den är rätt bra. Blev lite "överraskad" när de sjöng smells like teen spirit i början av filmen haha.


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw:

Yep, såg på den igår. Jag tycker iallafall att den är rätt bra. Blev lite "överraskad" när de sjöng smells like teen spirit i början av filmen haha.

Nice, utspelar den sig på 90-talet?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:

Nice, utspelar den sig på 90-talet?

Nja i början är det väl det när man får hänga med Natasha när hon var liten. Annars utspelar det sig inte på 90-talet.


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw:

Nja i början är det väl det när man får hänga med Natasha när hon var liten. Annars utspelar det sig inte på 90-talet.

Ok, jag har rätt dålig koll på tidslinjen för alla superhjältar, blandar också ibland ihop Marvel & DC comics karaktärerna. En gång kom jag på mig själv med att tro att Wonderwoman var Marvel, inte lätt det där.


   
SvaraCitera

shi


   
SvaraCitera
oneday

jag minns att jag fick en gratis biobiljett av någon på um, men förbrukade den. jag tror jag fick den av lys


   
SvaraCitera

oneday:
jag minns att jag fick en gratis biobiljett av någon på um, men förbrukade den. jag tror jag fick den av lys

Juste ja


   
SvaraCitera
oneday

sgt.sunshine:

Juste ja

goda tider


   
SvaraCitera
Lokes

Snyft Ledsen


   
SvaraCitera
Lokes

Lokes vill också få gratis biobiljett


   
SvaraCitera
oneday

oneday:
jag minns att jag fick en gratis biobiljett av någon på um, men förbrukade den. jag tror jag fick den av lys

är riktigt osäker på om jag använde den eller inte


   
SvaraCitera

oneday:

är riktigt osäker på om jag använde den eller inte

Typiskt dig att få en gratis biljett och glömma bort den så den går ut


   
SvaraCitera