Aviseringar
Rensa alla

Ni som har dumpat någon..


Ämnesstartare

Jag vill veta hur den som gör slut tänker. Om den som gör slut fortfarande har känslor kvar, kan den bara gå vidare ändå då utan att ha kontakt med sitt ex?

Min pojkvän gjorde slut för 1,5 månad sen. När han gjorde slut sa han att han fortfarande hade känslor kvar och det sa han någon vecka efter också, men det funkade inte mellan oss.

Han smsade mig då och då och ville liksom veta så jag fortfarande fanns där, för han hade inte bestämt om han ville försöka igen eller inte, sen förra veckan när jag frågade sa han att han inte ville försöka just nu och att det inte var lönt för mig att vänta på honom just nu. Jag skrev till han att min dörr stod öppen för honom när han var redo och att jag älskade honom. Och nu har vi inte hörts sen dess, det känns som han redan gått vidare.

Jag undrar om han fortfarande tänker på mig något. Efter att han gjort slut fram till förra veckan var han nästan aldrig inne på msn, bara någon minut per dag. Nu är han inne varje dag i flera timmar.

Önskar jag kunde gå in i hans huvud och se vad han tänker, om han fortfarande tänker på mig eller om han har glömt mig. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Efter att han gjorde slut har han också skrivit till mig att han mått dåligt över att vi gjort slut och inte kunde sova och så. Kan det bara gå över så snabbt? Jag vill att han ska må dåligt över det! Han kanske försöker förtränga det bara....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de jag har gjort slut med har jag aldrig haft några känslor för[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väldigt inviduellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I vilket fall som helst så gör nog du bäst i att försöka gå vidare... =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokalon:

Önskar jag kunde gå in i hans huvud och se vad han tänker, om han fortfarande tänker på mig eller om han har glömt mig. [sad]

Varför vill du veta det?

Har han gjort slut med dig så har han gjort ett misstag, han får leva med konsekvenserna och vill han öppna något igen så får han väl försöka isåfall, du ska inte behöva gå omkring sömnlös över det. ANtingen kräver du ett svar av honom nu, eller så försöker du gå vidare, det är dina val i denna situationen.

Det är jobbigt, visst. Men hur jobbigt är det inte att behöva skriva såna här inlägg och så?

Om du undrar varför jag gjorde slut så var det för att jag hade svårt att få det hela att fungera, i båda två fallen det skedde. Kunde inte hantera förhållandet, så jag gjorde slut. Det sög, det suger alltid att göra slut, men det är klart bättre än att vara ihop och må dåligt över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid svårt att dumpa någon. Går och tänker på det jättelänge och väntar tills alltv erkligen har gått åt helvete så jag inte har något val längre. Måste verkligen veta att det inte finns någon chans i helvete att det kan fungera mer. Då dumpar jag 🙂

*konflikträdd*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Går och tänker på det jättelänge och väntar tills alltv erkligen har gått åt helvete så jag inte har något val längre. Måste verkligen veta att det inte finns någon chans i helvete att det kan fungera mer. Då dumpar jag 🙂

När jag läser det känns det som att det är precis så mitt ex har tänkt. Eller. Jag tror han väntade rätt länge på att det skulle bli bättre, fast det blev tvärtom, och då kände han att han inte orkade mer och gjorde slut. Kanske det han menade med att han "gett det en chans redan" när jag bad honom om en andra chans.

Jag vet att det är slut mellan oss och som det känns nu så kommer det inte bli något mer heller. Men det är så jävla svårt att släppa allting när han har skickat sms hela tiden sen vi gjorde slut att han inte kan sova, mått dåligt och så, och har viljat veta att jag finns kvar. Sen bara helt plötsligt säger han att det inte är lönt för mig att vänta på honom just nu och inte vill försöka just nu och hör inte av sig alls längre. Bestämde han sig för att gå vidare istället?

Att han inte alls hör av sig längre gör att det känns som det är helt slut, och som han kommit över mig, men sen det där jävla "JUST NU", inte lönt att vänta "JUST NU", vad menar han med det? Antingen säger han det för att det ska låta snällt, eller menar han det, och vill bara vara helt och hållet för sig själv ett tag..........[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte veta vad han tänker, därför måste du gå vidare det är det ända sättet. för du kanske aldrig kommer få veta, om han saknar dig eller inte. måste gå vidare nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

måste gå vidare nu.

Jag vet, men jag kan inte inse hur man bara kan släppa en person som man älskat/älskar, som han gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokalon:

Jag vet, men jag kan inte inse hur man bara kan släppa en person som man älskat/älskar, som han gör.

han kanske inte älskar dig längre?:'
annars skulle han väl inte göra slut sådär, för det var väl det han gjorde?
verkligheten är väldigt tuff ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individuellt, som sagt. Jag har gjort slut med någon och hade fortfarande starka känslor. Det var jobbigt men det funkade inte. Det var svårt också, när han vägrade släppa taget. Men... man kommer över det på ett eller annat sätt, man måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror flest tjejer gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har hänt mig med när en kille till mig gjorde slut, men han ville inte riktigt göra slut verkade som. Så jag frågade va fan det var frågan om , för han skrev på msn å sånt att han älskade mig men när jag ville ha han sa han bara att han ville vara fri.
Jag blev tillsammans med hans bästa barndomskompis för att gör ahan avundsjuk men den jävlen gjorde samma sak mot mig med min bästa vän sen så satt vi i var sin ände i en soffa och hånglade med varandras barndomskompisar.
Haha låter sjukt men sen blev vi tillsammans igen.

(okej inte för att detta har nåt med dig att göra men typ om han fortfarnade har kontakt med dig så kanske han fortfarande gillar dig ju så tappa inte allt nu)


   
SvaraCitera

jag vet inte om det är att dumpa direkt men när en kille i min klass var kär i mig och det var itne ömsesidigt, då sa jag till honom att jag inte var intresserad eftersom att han trodde att jag spelade svår. Jag tyckte att det var bäst att säga som det var för att undvika fler pinsamheter.


   
SvaraCitera