Aviseringar
Rensa alla

Ni som har dumpat någon..


tokalon:

Jag skrev till han att min dörr stod öppen för honom när han var redo och att jag älskade honom.

Där tror jag felet ligger, han är säker på att han har dig om han inte hittar "något bättre", vilket gör att han går runt och letar efter någon annan, och om han inte hittar någon kan han alltid gå tillbaks till dig. Du är ett säkert kort i hans ögon. Jag har sagt det till fler i din situation, och det har funkat - säg till honom att du inte vill höras på ett tag, och att du kanske borde gå vidare. Säg att du inte vill prata på en månad eller så. Då blir han osäker på vad du vill, eller var han har dig, och efter ett tag kommer han sakna dig och inse att han vill ha dig tillbaka.

Gör du det sistnämnda på rätt sätt kommer det funka [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Gör du det sistnämnda på rätt sätt kommer det funka

Jo, men grejen är att först skrev vi på msn, och då skrev han att han inte ville något just nu, och då skrev jag att "Nä, men då är det helt slut då..", sen hördes vi inte mer och några dagar efter skickade jag ett sms där jag skrev det med att min dörr står öppen för honom, att jag älskade honom men att jag till dess kommer lämna honom ifred. Jag vill ju att han ska veta att jag fortfarande vill, för annars kanske han går vidare..

Jag tror inte heller att han direkt letar efter någon annan men har mig som en reserv, det tror jag inte. Vi har inte hörts på 1,5 vecka nu, och det är det längsta sen han gjorde slut, han har inte hört av sig och jag har inte hört av mig, och jag kommer inte höra av mig heller, det vet han om eftersom jag skrev det i smset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

han kanske inte älskar dig längre?:'
annars skulle han väl inte göra slut sådär, för det var väl det han gjorde?

Vi tjafsade jättemycket, det var anledningen till varför han gjorde slut. Han sa att han fortfarande hade känslor för mig men att det inte funkade mellan oss. Visst, han älskar mig kanske inte, men jag tror han har känslor fortfarande.

Sen var han hos mig typ alltid (hans initiativ), och var hemma på helgerna ibland (8 mil ifrån mig). Han kanske kände att det blev för mycket, att han inte fick något "eget liv"? Vissa killar blir ju så när det blir för intensivt, de blir rädda på något sätt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokalon:

Han kanske kände att det blev för mycket, att han inte fick något "eget liv"? Vissa killar blir ju så när det blir för intensivt, de blir rädda på något sätt..

ja, då får du skärpa dig rejält på den punkten om du vill ha honom tillbaka. dock kanske det är försent då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

ja, då får du skärpa dig rejält på den punkten om du vill ha honom tillbaka. dock kanske det är försent då

Känns som det är försent. Vi har inte pratat på snart två veckor. Och om det nu var så att han kände att han inte hade något "eget liv" så känns det faktiskt som att det var lite hans eget fel. Det var han själv som ville vara hos mig hela tiden.

Vill tro att han bara behöver tid helt och hållet för sig själv, men så kanske det inte är. Sen förstår jag inte varför han innan hörde av sig med jämna mellanrum, sen nu har man inte hört av honom på snart två veckor. Hur kan han klara sig att låta bli att skicka något till mig nu helt plötsligt? Innan gjorde han ju det en gång i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokalon:

Hur kan han klara sig att låta bli att skicka något till mig nu helt plötsligt? Innan gjorde han ju det en gång i veckan.

jag tror inte att han vill vara ihop med dig längre, och det är därför han inte hör av sig. men han borde säga det rakt ut istället, att han inte vill mer. om det är så. och om man fortfarande är osäker måste han verkligen tänka igenom det här, en gång för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

jag tror inte att han vill vara ihop med dig längre, och det är därför han inte hör av sig

Ja det kan ju vara så. Sist vi pratade sa han ju att han inte ville försöka igen just nu, och det var inte lönt för mig att vänta just nu. Det kan man ju ta både som att det finns en chans längre fram, eller att det är kört. Jag tar det som att det är kört.. och jag försöker gå vidare, men det är jobbigt när man har massa frågor man kanske aldrig kommer få svar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokalon:

jag försöker gå vidare, men det är jobbigt när man har massa frågor man kanske aldrig kommer få svar på.

jag förstår det. men du måste gå vidare, för din egen skull. en del frågor får man aldrig svar på, och det verkar inte som du får det den här gången


   
SvaraCitera

tokalon:

Önskar jag kunde gå in i hans huvud och se vad han tänker, om han fortfarande tänker på mig eller om han har glömt mig

beror ju helt klart vf ni gjorde slut och vf det inte funkade .... jag gjorde slut med min kille för 1 år sen för att det itne funkade och jag hade känslor kvar...... tänker fortfarand epå honnom ilband fast vi aldrig pratar.... han ahr nog inte glömt dig... hur länge har ni vart tsm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

.... han ahr nog inte glömt dig... hur länge har ni vart tsm?

Han gjorde slut för att vi tjafsade med varandra nästan alltid, men han sa att han fortfarande hade känslor kvar när han gjorde slut, och att han var kär i mig fortfarande, dock inte lika mycket som i början kanske eftersom allt tjafsande tär på en.

Vi var bara tillsammans i 3 månader, och innan dess dejtade vi i 2 månader. Men även om det inte var länge så känns det som flera år, eftersom vi var med varandra nästan varje dag från allra första början, och vi var väldigt öppna mot varandra och redan på första dejten kändes det som att vi känt varann i flera år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, då fick jag svaret jag undrade över, om han tänkte på mig. Han ringde precis, "Lever du?!". Det hade tydligen varit en krock utanför byn där jag bor och han ville bara höra så att det inte var jag eller någon i min familj. ÅH! Jag som för en gångs skull inte tänkte på honom, så ringer han, och nu kommer jag gå och tänka på det och undra hela tiden om varför han EGENTLIGEN ringde...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera