Aviseringar
Rensa alla

Ni som har en lägenhet


Paseo:

grabbigt!

Tja, lite kanske. Men jag är ju gosse så... ah. Vet att det är rätt ostigt med vapnen och grejen där på väggen, men det är det viktigaste jag gjort i mitt liv förmodligen, att börja med Karaten dvs, och det är där som en symbol för det (diplomet är mitt svartbätlesdiplom)


   
SvaraCitera

Budolicious:

De här togs ett par veckor efter ajg flyttade in, fortfarande rörigt och sådär. Kommit upp lite mer saker på väggarna och gardiner och sådär sen dess.Tog enbart bilder på rummet också, köket/hallen samt badrum och sovrum får vara hemliga!

Gött med en musiksamling. [cheers]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed:

Gött med en musiksamling.

Ah, har dock haft dåligt med cashflow ett tag nu, så den har stått still lite för länge : < Förutom undantag för några måste-ha-skivor.


   
SvaraCitera

Högerklicka på bilden och tryck Visa bild för större bild.

Vardagsrummet. Datorn är ej sådär avlång utan jag hatar panorama-funktionen på mobilen helt enkelt =)
Image

Köket. Det avlånga vid stolarna är p.g.a panorama igen.
Image

Och mitt rum.
Image

Fattas hall, hall och toalett men dessa klarar ni er utan 😉


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ah, har dock haft dåligt med cashflow ett tag nu, så den har stått still lite för länge : < Förutom undantag för några måste-ha-skivor.

Vad består den av då? Gissar: mest döds och svartmetall pga Vikernes och att jag placerar dig i Göteborg.


   
SvaraCitera

dazed:

Vad består den av då?

Lite skatepunk, då jag hade en kort sådan period i gymnasiet, sen är det lite på-vägen-till-där-jag-är-nu i min metalsmak, dvs lite korn, slipknot och sån skit, nu är det nästan uteslutande svartmetall (samt lite närliggande, ambient, shoegaze blabla, subgenres är grötigt) som införskaffas, förutom lite undantag med svensk visa (winnerbäck, wiehe osv). Och en del annan metall, serj tankian bla


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Budolicious:

och det är där som en symbol för det (diplomet är mitt svartbätlesdiplom)

hahaha jaha, jag trodde det ba va mer.... pojkrumstanke bakom. men då blev det genast coolare.

OF 5:

viss brist på möbler men aa så bor jag

suck ge mig din lgh....... jag har alldeles för mkt möbler


   
SvaraCitera

Paseo:

genast coolare.

[cool]

Inser douchebagigheten det utstrålar vid första anblicken, men folk som inte känner mig behöver ju inte tycka om mitt boeende heller : >


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Xisco:

ven när jag ljuger!

tackar perfa


   
SvaraCitera

Budolicious:

Lite skatepunk, då jag hade en kort sådan period i gymnasiet, sen är det lite på-vägen-till-där-jag-är-nu i min metalsmak, dvs lite korn, slipknot och sån skit, nu är det nästan uteslutande svartmetall (samt lite närliggande, ambient, shoegaze blabla, subgenres är grötigt) som införskaffas, förutom lite undantag med svensk visa (winnerbäck, wiehe osv). Och en del annan metall, serj tankian bla

Alright, metal känns som en av dom bättre genrerna att köpa skivor i då banden ofta tar utformningen av själva produkten på mycket större allvar där, annat än om man lyssnar på typ jazz eller pop. Finns ju mycket traditioner när det gäller sånt känns det som. Det finns en nördighet hos banden som påverkar i positiv bemärkelse.


   
SvaraCitera

dazed:

Alright, metal känns som en av dom bättre genrerna att köpa skivor i då banden ofta tar utformningen av själva produkten på mycket större allvar där,

Ja, men faktiskt. Känns väldigt mycket personligare om inte annat[smile]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Budolicious:

Inser douchebagigheten det utstrålar vid första anblicken, men folk som inte känner mig behöver ju inte tycka om mitt boeende heller : >

sant men jag tkr om den. mm. lite mer rosa bara så hade det vart 100%


   
SvaraCitera

Paseo:

perfa

hurdå perfa??


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Xisco:

hurdå perfa??

haha, menade tack perfekt som i - snällt att du ansträngde dig och la upp bilder


   
SvaraCitera