Aviseringar
Rensa alla

Ni som hatar pokemon, varför?


Ämnesstartare

Gråter


   
Citera
Ämnesetiketter

ni som älskar pokemon: vrf


   
SvaraCitera

om ja inte hade älskat ivor

OM JA INTE HADE ÄLSKAT IIIVOOOOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla som ogillar pokemon är bara avundsjuka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte tecknat alls, men hatar inte.. 


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Jag tycker om pokemon. Har en hel hög som kör med mina syskon, ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga fansen är tråkiga och tjatiga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, alla som hatar Pokémon är själva bara en massa jävla lowlives till gamers som aldrig hittade CUT eller lyckades väcka Snorlax med flöjten. Aldrig lyckades vinna en Masterball eller fånga Mewtwo, i Gul-edition, eller lärde sig aldrig att installera så att cykeln kom fram när man tryckte på SELECT på Game Boy'et, utan var tvungna att vara omständiga, elelr så hamande de bara i trubbel, dubbel trubbel, för att  förena allt i en rörelse med Team Rocket  De pratar bara skit om en kultur de aldrig lärde sig. Dags att sluta med den där bitterheten, släppa mindervärdeskomplexet och möta börja utmana Lance i Pokéligan.

Måste fånga fler!  


   
SvaraCitera

Varför tycker ni att alla ska ägna sig åt Pokemon eller vad fan de nu heter...alla har rätt till att tänka och tycka hur de vill. En del av våra mänskliga rättigheter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns så pinsamt att tonåringar ska fortf. hålla på med något sådant som egentligen är ett barnprogram där de kastar ut små kapslar/bollar och då får de ut massa '' jättefarliga attackerande '' monster som sedan ska strida.


   
SvaraCitera

pokemon ftw xD man blir ALDRIG för gammal gör pokemon ;-;  glöm aldrig det :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det är så jävla 1999.


   
SvaraCitera

POKÉMON MÅSTE FÅNGA FLER! Inte direkt något svar på frågan men jag var tvungen.. 🙂


   
SvaraCitera

För dom inte har några egna pokémon :'/


   
SvaraCitera